سلام سلاممم خوش اومدین منم بالاخره فعال شدم و از دست امتحانا رهایی یافتم 🤓✨خب... بدون هیچ حرف اضافه ای بریم برای شروع پست🌟🎀
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی حق بودددد
و در عین حال ، دردناک😭😂
وای دومی رو خیلییی تجربه کردم اصلا جالب نیستت
د اخه وایسا دوثانیه از خشک کردن موهام بگذره بعد دوباره خیسشون کن😭😭
😭😭😭
عااااالیییی بووود✨🥹🫂
مرسیییی 🤓🎀
عالی بود
فقط یه چیزی اینکه متنت بخاطر اینکه ابی سفیده و پس زمینه هم همون رنگه زیاد معلوم نیست .خسته نباشی
ممنونم ولی به نظر شما بهتره متن رو چه رنگی بزارم؟
یه رنگی که خنثی باشه . مثل مشکی یا یه ابی که تیره تر باشه
رنگی که به نظر خودت خوبه و دیده میشه
بستنی نداریم....🫠🫠
واییی😭
اسلاید آخرو زیاد تجربه کردممم 😭🤣
خیلی بدههه😭
۴ یا ۵ روز چیه داداش دیگه کمش یه روز در میون برین مردم گناه دارن🥲🤕
اره میدونم منم اولش نوشته بودم «حداقل هر 2 روز یکبار» اما ناظر ویرایش زد گفتش که این همه اب از کجا میاری و اینو تغییرش بده به 4 5 روز یکبار😪
اره میدونم منم اولش نوشته بودم «حداقل هر 2 روز یکبار» اما ناظر ویرایش زد گفتش که این همه اب از کجا میاری و اینو تغییرش بده به 4 5 روز یکبار😪
عههه🤣😐🥲
توی تابستون ۴ ، ۵ روز نمیشه حداکثر ۲ روز یک بار باید حموم کرد .
عالیی بودد🫠
اره میدونم منم اولش نوشته بودم «حداقل هر 2 روز یکبار» اما ناظر ویرایش زد گفتش که این همه اب از کجا میاری و اینو تغییرش بده به 4 5 روز یکبار. اخه اینجوری که نمیشههه
عجبب ناظریی🤡💔😭
نکنه به ناظره برخورده🌚
تازههه خیلیم بد گفتتتت
(سبزی بیارم غیbت کنیم👺)
ارهه سبزی هم بیارینن .
عجبب ناظریی بودهه💔
عالییی خسته نباشییی
لطفا تابستون هر یه روز در میون حموم برید و هر روز دو بار برید بدنتون رو بشورید حالا میگیم موها سخته
بعضیا فکر میکنن استفاده نکردن از عطر و محصولات بهداشتی هنر حساب میشه!!
عالی بود خسته نباشی 👍🏻🍓
بعضی بنده خدا هام میزنن ولی متاسفانه زور تابستون و اون بوی ناشاهکار بیشتره
هعییی 😭