1 هفته پیش 5 اسلاید 189 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • خیلی حق بودددد
    و در عین حال ، دردناک😭😂

  • وای دومی رو خیلییی تجربه کردم اصلا جالب نیستت
    د اخه وایسا دوثانیه از خشک کردن موهام بگذره بعد دوباره خیسشون کن😭😭

  • عااااالیییی بووود✨🥹🫂

  • عالی بود
    فقط یه چیزی اینکه متنت بخاطر اینکه ابی سفیده و پس زمینه هم همون رنگه زیاد معلوم نیست .خسته نباشی

    • ممنونم ولی به نظر شما بهتره متن رو چه رنگی بزارم؟

    • یه رنگی که خنثی باشه . مثل مشکی یا یه ابی که تیره تر باشه
      رنگی که به نظر خودت خوبه و دیده میشه

  • بستنی نداریم....🫠🫠

  • اسلاید آخرو زیاد تجربه کردممم 😭🤣

  • ۴ یا ۵ روز چیه داداش دیگه کمش یه روز در میون برین مردم گناه دارن🥲🤕

    • اره میدونم منم اولش نوشته بودم «حداقل هر 2 روز یکبار» اما ناظر ویرایش زد گفتش که این همه اب از کجا میاری و اینو تغییرش بده به 4 5 روز یکبار😪

    • اره میدونم منم اولش نوشته بودم «حداقل هر 2 روز یکبار» اما ناظر ویرایش زد گفتش که این همه اب از کجا میاری و اینو تغییرش بده به 4 5 روز یکبار😪

    • عههه🤣😐🥲

  • توی تابستون ۴ ، ۵ روز نمیشه حداکثر ۲ روز یک بار باید حموم کرد .
    عالیی بودد🫠

    • اره میدونم منم اولش نوشته بودم «حداقل هر 2 روز یکبار» اما ناظر ویرایش زد گفتش که این همه اب از کجا میاری و اینو تغییرش بده به 4 5 روز یکبار. اخه اینجوری که نمیشههه

    • عجبب ناظریی🤡💔😭

    • نکنه به ناظره برخورده🌚
      تازههه خیلیم بد گفتتتت
      (سبزی بیارم غیbت کنیم👺)

    • ارهه سبزی هم بیارینن .
      عجبب ناظریی بودهه💔

  • عالییی خسته نباشییی
    لطفا تابستون هر یه روز در میون حموم برید و هر روز دو بار برید بدنتون رو بشورید حالا میگیم موها سخته

  • بعضیا فکر میکنن استفاده نکردن از عطر و محصولات بهداشتی هنر حساب میشه!!
    عالی بود خسته نباشی 👍🏻🍓

    • بعضی بنده خدا هام میزنن ولی متاسفانه زور تابستون و اون بوی ناشاهکار بیشتره

    • هعییی 😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.