گروه هایی که کانسپت های خاصی دارن و خیلی آیکونیک هستن..
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
گروه هایی که کانسپت های خاصی دارن و خیلی آیکونیک هستن..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه چیزی رو بگم که همه گروه ها برای خودشون کانسپت به خصوص دارن اما من بولد ترین ها و آیکونیک ترین هاش رو گفتم ولی همه گروه ها در جای خودشون خاص و خفن هستن🫶🏿
ایولل
آیدل چییییی
دستت ععععاااااالللللییی بوددد😭🛐
ردولوت 💞
نمیدونستم کانسپت ویکس چطوریه برام خیلی معمولی بودن😭
کانسپت اکسو اولین کانسپت استوریلاین نبود(تا اونجایی که شنیدم) اما اکسو اولین گروهی بود که به این کانسپت اعتبار داد،ترندش کرد و اجازه نداد کسی با این کانسپت شوخی کنه(شوخی کردن با این کانسپت توی دوره روکی بودن اونها رایج بود)
بهبه💘
آه عالی بود
ادیتشششش مثل خودت ناز بود 😭😭