من بازم از بیوگرافی های قبلیم راضی نبودم دوباره ساخت_🦦🎀
موهام در هر حالتی بلنده جوری که کوتاهشم کنم باز بلند به نظر میاد🦦 قد کوتاهم البته خب نسبت به بقیه،نههه خیلی ریزه میزه ها ولیخب قدمو نمیگم چون دوباره تغییر میکنه دیگه🌚 موهامو چشمام باهم رنگ ست پیوند زدن هردوتاشون خرمایی ان ولی توی موهام خرمایی بیشتری دیده میشه چون چشمام خرمایی تیرس🎀 نه خیلیی لاغرم نه چاق✅
گیمرم و خب لست اف اس(the last of us)رو خیلیییییییییییییییییی دوست دارم جوری که همه چیم الی،و عکسای گالریم و ویدیو های گالریم هم الی هستن🤓 توی لست اف اس خیلی ماهرم و هدشاتای افتض_چیز یعنی خوبی میزن_💔 حالاا اونقدرا هم حرفه ای نیستم ولیخب تو خانواده از همه بهترم اما تو روبلاکس خیلی نو❕ب هستم متاسفانه،ایدی روبلاکس خواستید در خدمتم🌿 عمو امیر استیریمره مورد علاقمه و میکی کلافه،نیما تکیدو،میلاد وان اس تی،باقر باقرپسند هم دوست دارمم🎀 وایب لست اف اسی میدم و وایب سبزو جنگلو اینجور چیزا خوراکمهه
زود ناراحت میشم ولی میشه با یه چیپس و ماست موسیر گولم زد😭💔 نمیخوام سر اینکه ریل ترین x تستچی ام دعوا راه بندازم ولی اگه الی یا لست اف اسو رو جایی دیدی یادی از منم بکن🤓 کیپاپر بودم ولی دیگه نیستم🤡 پینترست،روبلاکس،بله و پی اس فایو جاهایی هس که میتونید منو توش پیدا کنید(صب تا شب اونجاهام) اسکوییشی خیلی درست میکنم و خیلیی هم زیاد دارم که دستسازن🎀 رنگای پاستلی رو خیلی دوست دارم و راستش یکی از عقیده هام اینه همیشه نباید همه چیز کیوت باشه و باید به وایب کلاسیک هم توجه بشه💢
یه مرغ عشق بسیار زیبا و شیطون دارم ولی متاسفانه از خودم به ارث کشیده بلا شده💔 تک فرزند نیستم چون یه داداش بزرگتر هم دارم✅ اسمه واقعیمو فقط دوستای بسیارررر صمیمیم تو تستچی میدونن مثله امارا و خاله اردک البته بماند که خاله اردک هم مدرسه ایمه🌚 از ایموجی های🦦🤓✅🎀🗣😍🤡🌀💅👺💘❕😭💞😝🥀🌿🗿💭🧘♀️ خیلییی خوشم میاد و باحالن
تستچی،پینترست،پی اس بخش بسیارررر بزرگی از زندگیمن و اگه نبودن شاید منم وجود نداشت_😍💔 توی تستچی پست ساختن، کاربرا،چارسو،و لایک کردن بخشی از خاله پفک بودنمه شخصیت مورد علاقم؟معلومه« الی ویلیامز,Ellie williams»🦦 دیگه چیزی یادم نمیاد هرچی خواستین تو کامنتا بپرسین عااا راستی تولدم 1 شهریوره فراموشش کنید فراموشتون میک_
مایل به دوستی؟
ریل ترین الی ویلیامز تستچی
ممنونن🎀
سلام خوشبختم
سلامم منم همینطوررر
چه قشنگگ و میلاد وان اس تیی ؟
فک میکردمم تنهاممم .
عههه توهم میلاد وان اس تی دوست دارییی؟
آرهههه .