هایی به به کیوتچه های خودم..:) ببخشید فعالیت ندارم حدود یک هفته هست که پست هام داخل صف بررسیه:/ این پست درباره اینه چرا انیمه ها انقد تاثیر گذار هستند؟ تا حالا شده بعد یه انیمه حس خیلی بدی داشته باشی؟ خب چون به اون انیمه وابسته شدی.. حالا چرا؟ داخل این پست دربارش براتون صحبت کردم. خوشحال میشم قلب سفید پایین رو قرمز کنی:) بفرما تیتاپ هم یادتون نرههه🥐
کاورمون:)) نظرتون چیه؟
بالا رو بنگر خوشگلم🤝👀
انیمه بهت فرصت میده تا دهها یا حتی صدها اپیزود رو با شخصیتها زندگی کنی. هر قسمت مثل یه فصل از کتابه که توی سینما نمیتونی ببینی. مثلاً توی ناروتو، بیش از ۷۰۰ اپیزود با شخصیتها بزرگ میشی. از بچگی ناروتو تا لحظهای که هوکاگه میشه. این یعنی تو فقط تماشاچی نیستی... تو بخشی از سفرشون شدی 🚶♂️💫
توی انیمه، شخصیتها فقط قهرمان یا شرور نیستن. اونا انسانهای واقعی با ضعف و قدرت هستن. 🔹 ایتاچی اوچیها - برادرکش اما عاشق برادرش 🔹 ارن یگر - ناجی اما بیرحمانه 🔹 لایت یاگامی - باهوش اما مغرور هر کدوم یه جنبه از وجود خودمون رو نشون میدن. به خاطر همینه که بعضیهاشون رو مثل دوست واقعی دوست داریم 💔
توی انیمه اشک ریختن نشونه ضعف نیست. این یه فرهنگه که بهت یاد میده احساساتت رو پنهان نکنی. کی یادش میره صحنههایی که: ناروتو بعد از مرگ جیرایا گریه میکرد لوفی بعد از دیدن مرگ ایس فریاد میزد تنجیرو برای خانوادهاش اشک میریخت اینا اشکهای واقعی آدمهای واقعین... نه بازیگرایی که دارن نقش رو تمرین میکنن 💧😢
انیمه پر از درسهای عمیق فلسفیه: 🧠 دثنوت: «عدالت با قدرت تعریف نمیشه. عدالت با وجدان.» 🧠 اتک آن تایتان: «اگه بخوای به کسی آزادی بدی، باید آزادی خودتو از دست بدی.» 🧠 ناروتو: «اونی که از قوانین شکسته شده، آشغاله. ولی اونی که دوستاش رو ول کنه، از آشغال هم بدتره.» این جملات فقط دیالوگای قشنگ نیستن. اینا درسهای زندگی انیمهست 📜🔥
تا حالا شده یه آهنگ از انیمه بشنوی، بعد یهو کلی خاطره برات زنده بشه؟ این به خاطر قدرت موسیقی انیمهست: 🔹 Blue Bird از ناروتو -> حس آزادی و امید 🔹 Unravel از توکیو غول -> حس ترس و شکنجه ذهنی 🔹 Gurenge از دیمون اسلیر -> حس قدرت و اراده هر انیمهای با یه موسیقی خاص شناسایی میشه که تا آخر عمر تو ذهنت میمونه 🎧🔥
اگه فکر میکنی همه انیمهها شبیه هم هستن... سخت در اشتباهی! 🟡 انیمه طنز: Kaguya-sama: Love Is War (بمب خنده) 🔴 انیمه ترسناک: Another (تا دلت بخواد وحشت) 🟢 انیمه عاشقانه: Your Name (اشک و لبخند) 🔵 انیمه نفسگیر: Attack on Titan (تا اپیزود آخر نفس نکش) 🟣 انیمه هیجانی: Death Note (نبرد ذهنها) 🟠 انیمه انگیزشی: Haikyuu!! (اراده و تلاش) هر سلیقهای رو بگی... انیمه داره! 💥
بعضی انیمهها مثل یه نقاشی زنده هستن: 🎨 Your Name - اون نورهای آبی و بنفش آسمون 🎨 Demon Slayer - انیمیشن موجهای آب و شعلهها 🎨 Violet Evergarden - هر فریم یه اثر هنریه 🎨 Spirited Away - دنیای جادویی میازاکی توی انیمه، هر فریم میتونه یه نقاشی باشه که تا ساعتها بشینی بهش زل بزنی 🖼️😍
هر انیمهای یه پیام اجتماعی قدرتمند داره: 🤝 مهم نیست چقدر متفاوتی، دوست پیدا میکنی (ناروتو) 💪 برای رویاهات بجنگی حتی اگه مسخره به نظر برسه (وانپیس) 🌱 از شکستهات درس بگیری، نه اینکه شکست بخوری (هایکیو) 🧘♂️ قدرت واقعی در کنترل و آرامش درونیه (دیمون اسلیر) انیمه بهت خیلی چیزا یاد میده که توی کتابهای درسی نیست 📘✨
دنیای انیمه فقط به خود انیمه ختم نمیشه. 🗣️ هزاران نفر توی فضای مجازی انیمههای محبوبشون رو بحث میکنن 🎭 کاسپلیهایی که شخصیتها رو زنده میکنن 🎨 طرفدارایی که فَنآرت میکشن و داستان مینویسن 🕹️ بازیهای ویدیویی که دنیای انیمه رو گسترش میدن اگه انیمه ببینی... هیچوقت تنها نیستی 🌍🤍
بعد از خوندن این همه نکته جذاب... میخوام بدونم: 🧡 اولین انیمهای که دیدی چی بود؟ 💙 دلایلت برای عاشق شدن انیمه چیه؟ ❤️ انیمهای که میخوای بقیه هم ببینن چیه؟ توی کامنت برام بنویس... منتظرم اسم انیمههاتون رو ببینم! 👇💬
ممنون از اینکه تا اینجا اومدی و با حمایت خستگی از من بای بای کرد:))) ناظر جان حدود دو ساعت براش وقت گذاشتم لطفا اگر مشکلی داشت بگو ویرایش کنم و یه سری به پست های قبلیم بزن فسیل شدن.. اگر پیشنهادی انتقادی چیزی داری در خدمتم دخترممم🫠✨
اسلاید ۴ خیلی حقههه
اولین انیمه ای که دیدم ناروتو بود و همه چی درباره اش برام نوستالژیکه...😭
وای قلبممم😭🫠💕
یک پست نمیتونه حال آدم رو بگه
این پست:
قربونت برممممᥫ᭡
پستتون خیلی خوب بود 🌷
اولین انیمه ای که دیدم از تلویزیون و بینوایان بود که واقعا عاشقش شدم و سال ها بعد تازه فهمیدم انیمه چی هست! از همون اول از انیمه خوشم میومد🫠
ولی واقعا هر طور نگاه کنیم انیمه بهتر از فیلم و ... هست.
مرسیییی💕🙂↕
واییی منم عاشق بینوایان بودمممم😭🩷
آره دقیقا انیمه شاهکاره:)ᥫ᭡
میدونی انیمه برعکس ۹۹ درصد فیلما و انیمیشن ها غیر منتظرست
مثلا توی بقیه میدونی آخرش با خوبی خوشی تموم میشه ولی تو انیمه میبینی یهو مانگاکا میزنه شخصیت اصلی رو هم کیل میکنه🙏🏻
آرهه اصن نمیشه پایان رو پیشبینی کرد:/
چرا انیمه انقدر تاثیر گذاره؟
-
چون که خورشید پشتش به ماست
آم یعنی بی محتوا بود؟ 🥲
آخه اولیش از تلویزیون بود(آره داداش از ۶ سالگی انیمه میدیدم)
واووو منی که سه ساله اوتاکوام-😀
اولین انیمه که با زیرنویس و جدی دیدم هایکیو بود
سر به سرم نذار، من 124 تا سریال انیمه با زیرنویس دیدم
واییی عالیهههᥫ᭡😁
عالی و حق بوددددد خسته نباشییییی
مرسیییی عزیزممممᥫ᭡
عالی بود ❤
مرسییییییᥫ᭡