3 هفته پیش 13 اسلاید 153 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • اسلاید ۴ خیلی حقههه

  • اولین انیمه ای که دیدم ناروتو بود و همه چی درباره اش برام نوستالژیکه...😭

  • imageبی نام
    مدتی نیستم

    یک پست نمیتونه حال آدم رو بگه
    این پست:

  • imageAmitis
    آنلاین

    پستتون خیلی خوب بود 🌷
    اولین انیمه ای که دیدم از تلویزیون و بینوایان بود که واقعا عاشقش شدم و سال ها بعد تازه فهمیدم انیمه چی هست! از همون اول از انیمه خوشم میومد🫠
    ولی واقعا هر طور نگاه کنیم انیمه بهتر از فیلم و ... هست.

    • مرسیییی💕🙂‍↕
      واییی منم عاشق بینوایان بودمممم😭🩷
      آره دقیقا انیمه شاهکاره:)ᥫ᭡

  • میدونی انیمه برعکس ۹۹ درصد فیلما و انیمیشن ها غیر منتظرست
    مثلا توی بقیه میدونی آخرش با خوبی خوشی تموم میشه ولی تو انیمه میبینی یهو مانگاکا میزنه شخصیت اصلی رو هم‌ کیل میکنه🙏🏻

    • آرهه اصن نمیشه پایان رو پیشبینی کرد:/

  • چرا انیمه انقدر تاثیر گذاره؟
    -
    چون که خورشید پشتش به ماست

  • imageUouo
    آفلاین

    آخه اولیش از تلویزیون بود(آره داداش از ۶ سالگی انیمه می‌دیدم)

    • واووو منی که سه ساله اوتاکوام-😀

  • اولین انیمه که با زیرنویس و جدی دیدم هایکیو بود
    سر به سرم نذار، من 124 تا سریال انیمه با زیرنویس دیدم

  • عالی و حق بوددددد خسته نباشییییی

  • عالی بود ❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.