2 هفته پیش 6 اسلاید 98 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • تقریبا همه چیز از مکالمه سوگورو و یوکی شروع شد...وای

  • ولی هیچکس گتو رو درک نکرد اون برای محافظت از گوجو بهترین دوستش که میخواست کارش هم راحت تر باشه دنیایی بدون نفرین خلق کنه 🙃

    • هدفش اول خیلی خوب بود
      ولی بعدش هدفش کم کم به قدرت خواهی تغییر کرد و هدف اصلیش رو یه جورایی فراموش کرد
      کلا نماد شخصیته که با یه هدف میره جلو و بعدش قدرت کورش میکنه که باعث میشه در نهایت از بین بره
      جدا از اون کاراکتر فوق العاده پیچیده ایه و واقعا دوستش دارم

  • خیلی خوب بودددد

  • خیلی پستت خوب بود
    و کلا مشکل از سران ارشد و مدیر شعبه کیوتو هستش
    فکرش رو بکن بعد از تمام بلایای شیبویا مدیر یاگا و یوجی و گوجو رو م.ج.ر.م حساب میکنن

  • imageAmitis
    آنلاین

    خیییییلی قشنگ بود💐 خسته هم نباشی گلل!

    تولدت هم مبارک ، جفتمون توی یک روزیم🎂🥳

    • وای من تاریخ اکانتم رو اشتباه ثبت کرده بودم یادم رفته بود تغییرش بدم😂
      ولی به هر حال تولدت مبارکککک

  • imageUouo
    آفلاین

    وایسا....تا وقتی جادوگر نشیم گتو مارو میمون حساب میکنه؟؟؟
    هعییییی

    • میمون از تست ما بیرون😔😂

    • imageUouo
      آفلاین

      🗿💔💔💔🤡

    • imageUouo
      آفلاین

      من جادوگر صفر جوجوتسو ئم دسته کنم گرفتی ها(🗿🗿🤣🤣)

    • عذرخواهی میکنم جناب اشتباه شد

    • imageUouo
      آفلاین

      مهم نیست داداشم 🤣🤣🤌🤌
      بیا پیش من خودم تعریف تو پیش گوجو میکنم

    • حل چشاته دمت گرم

  • imageمشکلیپیشاومده
    ❌ اکانت در حال حذف به درخواست کاربر

    بسی زیبا بود !
    اما طرز تفکر گتو واقعا تحسین آمیز بود . چون کاملا خارج از چهار چوب فکر میکرد و دنبال حواشی نبود ، دنبال منشا بود .

    • به خاطر همون گفتن نه این رو باید از جامعه جادوگری پرت کنن بیرون، اصلا خیلی منطقین این بالا دستیا😂

  • وای فوق العاده بود! عالی بود خسته نباشیییییییییی
    خیلی قشنگ نوشتییی✨💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.