از اونجایی که بنده هر روز درحال تغییرم بازم تغییر کردم و نمیشد این همه تغییرات رو جا داد حقیقتا خب دیگه صحبت کافیست این شما و این هم مثلثثث
نام نام سلاام نازنینم ۱۴ سالمه(دیگه بزرگتر از این نمیشم ) عام لقبام : نازی مثلث مثلثی مثلثعلی تک چشم خانم تک چشم دیپ (که البته به پای دیپ مشهورمون نمیرسه و صرفا دوستام انتخاب کردنن) و غیره بهله دیگه دوستای مجازیمو میپرستوم که زیادن حقیقتا ولی اونایی که خیلی صمیمیم و تقریبا هر روز حرف میزنیم میشه گفت کیلر (قاتل بیل سایفر) لوسی(لوسیفر خودمون) ویکتور(ویکتور دیگه چیبگم) غزاله(لورین ) و یکی از عزیزان دیگه که اسم اکانتش یادم نیست___ ولی خب کاجعلی مونه🙏🏻🙏🏻 خب بسه مشخصات روحی روانی و ظاهری بسیار بسیار خوش خندم لحظه ای در زندگیم نیست که نخندم و به ندرت گریممیاد عارضم کهه بسیار از صحبت های فلسفی لذت میبرم و اون روی فلسفیم رو میپرستمم مشاور بسیار ماهریم در حالی که تو زندگی خودم موندم آهنگگوش دادن بخش جدا نشدنی از زندگیمه زود رنجم کمی دیر اعتماد میکنم (یا اصلا نمیکنم) دوستام تو واقعیت خیییلللیییی کمن(و بسیار خشنودم از این بابت ) از آدما نفرت دارم (همچنین خودم) بسیار مغرورم چرا دروغ بگم تا حدودی توجه دوست دارم برونگرا هستم (که دارم عوض میشم) فداکارم یکمم بد دهن__ به بیل و الستور شباهت دارم (تا حدودی جکس)* درسمم خوبه🙂↕️ چیز دیگه ای یادم اومد میگم 🤷🏼♀️🙄 آهان و از ایموجی خیلی استفاده میکنم راجب مشخصات ظاهری هم شبیه همین عکسه هستممم
آره دیگه و آهان راجب علایقم عععااااااشششققققققق آبشار جاذبم (گرویتی فالز)شخصیت مورد علاقم بیل هست(چون بهش شبیهم و درکش میکنم) هازبین هتل فنم و از شیپ های رادیو اپل و رادیو استاتیک خوشم میادد و شبیه الستورم (تا حدودی واکس) سیرک دیجیتال هم همینطور (به جکس شبیهمم🙂↕️🙂↕️) و نینی بیل خیلی دوست دارم راجب فیلم و سریال کیدراما میبینم و دوست دارم حقیقتا عاااا هیلر رو خیلی دوست داشتم همچنین دوبونگ سون ووو خانواده انتخابی تاج بی نقص و شیطان من و دونده دوست داشتنی و بعضی های دیگه که به یاد ندارممممم عاااا دیگهه عرضم به حضورتون فیلم های آمریکایی دوست میدارممم سریال چیزهای عجیب (stranger things)خیلی دوست دارممم و آهان اینم بگم خوژتیپم🙂↕️🙂↕️🙂↕️🙂↕️🙂↕️ دلقکم هستم با اجازه(یکم بیش از حد) عاشق خوابیدنم (یکم تنبلم حقیقتا🙂↕️) استایل خاصی ندارم همینطوری رندوم ولی گفتم خوژتیپم 🗿🙏🏻 راجب آهنگ خواننده خاصی ندارم کیپاپر هم نیستم رپ گوش میدم راک گوش میدم ایرانی انگلیسی چینی فرقی برام نداره مهم شرایط و احوالات روحیه☝🏼 و خواننده های قدیمی رو میپرستم انقدر زیادن که واقعا نمیتونم بگم چون بعدش دوباره یکی دیگه یادم میوفته پشیمون میشم ننوشتم ___ اره دیگه خب سلایقو که گفتم عااا چیمونده اهاننن والیبالیستم نقاشیم خیلی خوبه فن بیانم عالیه شعر میخونم صدامم بگی نگی بد نیست ویولنیستم از داستان های ترسناک خوشم میاد و حرفام هیچ ربطی به هم ندارن عاشق کتابم ولی کم میخونم___ از این شاهکارم زیاد استفاده میکنم: ___ دیگههههه بازم یادم اومد میگمم آهااننن یادم اومد رنگ مورد علاقم سبزه(فرقی نداره چه سبزی همه سبزا رو دوست دارم) و آهنگ بیبی دال فعلا آهنگ مورد علاقمه__
Favorite:بارون.برف.آهنگ.قهوه.چاییییی.ترکی.خرید.لباس.نقاشی.ویولن.دوستام.سوشال مدیا(اره خیلی😍😍).دلقک بازی. مامانم . بابام. عروسکم . مامانجونم.باباجونم.غذا.دستپخت مامانم. تیک تاک. عینکم. وایب سبز. وایب عجیب. بکرومز.چیزایی که بقیه ازشون میترسن. کلاه. علمی تخیلی. تابلو. کیدراما. سریال. فیلم . ریاضی . ادبیات.آبشار جاذبه.هازبین.سیرکعلی. لقبام.گوشیم.ورزش.والیبالللل.بتمن . کولر.تهران. ایران. عدد ۷.فوتبال . رئال مادرید. گربه. حیوانات . تنقلات. آجیل.نینی سایفر . عروسک بیل. بیل سایفر. پرونده ج.نا.ی.ی خیلی زیاد شددددد حالا بازم یادم اومد میگمم.خدا؟ اره اگه انقد بلا سرم نیا___ جدا از شوخی خدا .
به علاقه هام زبان فارسی و انگلیسی و کره ای و فرش ایرانی هم اضافه میکنمم آهان چا اون وو و بیون وو سوک و سونگ کانگ و پارک بویونگ و وودهوان و پارک بوگوم وسو این گوک هم بسیار دوست میدارم(بیشترن حضور ذهن ندارم حقیقتا_) Hate: دروغ؟ نه چرا بدم بیاد وقتی میتونم با دروغش تلافی کنم؟ درویی؟ حرفشو نزن😂.دوستای قبلیم ؟ عاشقشونم😍😍😍😍(اره دوبار) هیتر (داداش هیتری پیش خودت باش به من چه) دو به هم زنی؟ نه بابا منظورت چیه اهان نت ملی . سوپر اپلیکیشن های ایرانی___ و دیگه یادم نیست___
خودم اولم