درود بر شما ، به بیو ی سوم بنده خوش اومدید. ( از دوتای قبلی خوشم نمیومد به همین دلیل حذفشون کردم )
هآنیآ • هشتم • ۲۴ / ۸ / ۱۳۹۱ • دختر ENTP/INTP/INFP (میدونم منطقی نیست ولی خب😔)
دوستام هومیا/هومی/مومیایی صدام میکنن، نیک نیم های زیادی دارم از جمله Ayna , Darla , Aroura ولی شناسنامه گفته هانیا. شما میتونید هر چی خواستید صدام کنید. من یه آدم بسیار خفن میباشم که اهل شوخی هستم و خیلی بامزه و بانمکم؛ وقتی جوک میگم به نفعتونه بخندید حتی اگر بی مزه باشه😦بدون اسپاتیفای ، تیکتاک ، پینترست ، یوتیوب و تلگرام نمیتونم زندگی کنم. از ویژگی های خوبم هم اینکه هیچوقت در حمایت از رفیقام کم نمیزارم🤝🏻 رنگ مورد علاقم آبیه💙 بقیه با اکسیژن زنده ان ، من با آهنگام🥀 همه سبک آهنگ گوش میدم ولی بیشتر با سبک راک متال ، کلاسیک ، و رپ حال میکنم؛ حالا چه ایرانی چه خارجی. بزارید در آخر اینو هم بگم که از نظر من ، کلا رپفارسی یه دنیای دیگه ست.
ویژگی های ظاهریمو هم لازمه بگم؟🤔😂 خب من دوتا چشم دارم ، دوتا ابرو ، دماغ و دهن ، یه گردو... بیاین کمی جدی بشیم؛ قدم متوسط رو به بلنده ، بسیار لاغرم ، موهام بلند و به رنگ زیتونی هستن ، با اینکه موهام در حالت عادی خیلی صافه ولی بسیار حالت پذیره و هر حالتی که خودم بخوام بهش میدم. چشمام درشته و به رنگ قهوه ای شکلاتی، عینکی هم نیستم ، ترقوه و زاویه فک هم دارم ولی به نظر خودم بهترین آپشنم رگ دستامه😃
زندگی من کلا در فوتبال و ورزش های دیگه خلاصه میشه. راستش وقتی میگم فوتبال ، منظورم فوتبال اروپاست. بنده یه بارسایی واقعی ام و رونالدو و مسی رو به یک اندازه دوست دارم. نزدیک به ۴ ساله که بسکتبال کار میکنم ، والیبالمم بدک نیست ولی علاقه ای بهش ندارم؛ چیزی که بهش علاقه دارم شطرنجه😝 خیلی هم ماشین بازم و عاشق فراری ام🫶🏻 میشه گفت ویدیو ادیتور هم هستم🖐🏻 گیمر خیلی خوبیم فقط مشکل اینه که کنسول و پی سی ندارم🤣 در نتیجه رو گوشی بازی میکنم. گیمای مورد علاقم اف سی موبایل ، GTA ، کالاف و پابجی موبایل هستن ولی در کل هرچی گیم بگی دوست دارم. وایب مورد علاقم؟ قطعا عکس کاور این اسلایس❤️🔥
چیزای مورد علاقم: کتاب/مانهوا/مانگا • فلسفه • شعرای مولانا • تاریخ ایران باستان • شهر منچستر • انگلیس • آلمان نازی • برند نایک • مایکل جردن • خونه ی مایکل جردن • بارسا • بارسایی ها • نیمار • رونالدینیو • کاکا(زنمه) • راموس(داداشمه) • ترویس اسکات • امینم • گیم • پیشرو • ملتفت • S26 Ultra تا ابد😔👈🏻👉🏻
و اما چیزایی که بدم میاد: افرادی که دنبال جلب توجه هستن • افراد دورو • افراد بی جنبه • افرادی که خیلی خودشونو میگیرن • افراد نا رفیق • اونایی که به خاطر قیافه ی هکتور بارسایی میشن • و همینطور هم نود درصد غذاها🙏🏻
ی فریم از من:
نینی منه
با چشم چپ بهش نگاه نکنیددد هاااا
ایشون برای بنده هستش 👍🏻👍🏻👍🏻
دوستانی که میگن ماینه ماینه🗣
همتون میتونید برینگمشین چون این دختری که میبینید همیشه مال خودم و ماینم بوده و هست و خواهد بود خوشگله ی من😭🙏🏻
جذاب بنده هستن.
این دختر متعلق به من است لطفا اصرار نفرمایید که او برای شماست😔
هانینینی منه
منم آبانیم🛐🛐
ایوللل خوشبختم💞
بیوم اصلا لایک نخورد قهرم.
پشمام موهات زیتونیه؟
پشمام آره😔
آخیییی