خوش اومدین قراره منو یه کوچولو بشناسید 🤏🙃
اول از همه درباره اسمم یه توضیحی بدم: اینجانب از بچگی قاشق پرنسس های دیزنی بود ، و در آخر راپونزل را به مورد علاقه اش برگزید و در کودکی توسط دوست قدیمی خود رپزی خطاب شد و این نام را برای اکانت خود رسمی کردد 💃
اسم اصلیم دینا هست و ENFJ هستم متولد ۹ خرداد و اهل کاشانم روزگارم بد نیست 😁 و از نظر پدر و مادر ورژن بعدی آنه شرلی هستم 🌝
من خیلی ترسو می باشم و از تمام حشرات میترسم خیلی آدم طبیعت دوستی هستم و هیچ گونه استعدادی در انواع ورزش ندارم ولی خیلی ورزش هارو امتحان کردم و نتیجه جالب نبود تو نقاشی استعداد دارم و از بچگی داستان مینوشتم الانم می نویسم ولی کمتر اوتاکو هستم سه یا چهار سالی میشه از یک سالگی مامانم منو با کتاب ها آشنا کرد و تا الان خیلی کتاب خوندم و ژانر مورد علاقم کلاسیک و قاشقانه هست.در این باره هم مامانم خیلی حمایتم میکنه چند وقتی هم میشه بابام هم به ستاد حمایت پیوسته. سبک خاصی برای موسیقی ندارم ولی رپ نمیپسندم. خیلی دوران قدیم و نزدیک قرن ۱۹ انگلیس رو دوست دارم و این پیراهن های قدیمی رو میپرستم 🛐 بچه ی اول خانواده هستم با انواع و انبوهی از محدودیت ها 😶
ویژگی های ظاهریم هم موهام فره رنگش هم قهوه ای تیره و تا گردنمه. چشمهام هم قهوه ای روشنه و زیر چشم راستم یه خال کوچیک دارم. لاغرم و از نظر دیگران پوست استخوان خطاب میشم 😅
خب انیمه های مورد علاقم که جوجوتسو ، اوشینوکو ، اتک ، بونگو و... کاراکترهای مورد علاقم هم دخترا: نوبارا ، روبی ، هانجی ، یوسانو و... پسرا: مگومی ، لیوای ، دازای و... کتاب هایی که خودم اولی که حاضرم براش بمیرم به امید دلبستم بود بعد شب های روشن ، هر دو در نهایت میمیرند ، جنایت مکافات ، مسخ...
چه بانوی زیبایی
خیلی ممنونم ✨
مایل به دوستی ؟🌞
حتما 🌷
اوخودااااااا چقدر خوشگلللل
خیلی ممنونم
راستی ان شرلی گل چن سالت میباشد؟
چقدر شبیه همممممممم
مایل به فرند؟
آخی
حتماا
مخسی
واییی چقد شما کیوتییی😭💕
منم داخل فامیل به آنه شرلی شناخته میشم:»😂🤝
باورم نمیشه انقدر شبیه همیم✨
منم دقیقا بین دوستام آنشرلی خطاب میشم..
مایل به آشنایی؟
وای واقعا 😁
حتماا
چقد نازییی توووو😭😭
ممنونم ❤
💘♥
خیلییییی وایب خوبی میدییییییی
مایل به فرند؟
حتما 🌷
حالا که فکر میکنم تستچی پر خردادیه کیلیلیلی🎀(خودم ۳ خردادم)
وای چقدر باحال 🙃
تولدت پساپس مبارکههههه 🎉✨💝
راستی میای فرند شیم ؟