کاورای جدید چطوره؟نظرتونو حتما تو کامنتا بگین🤓🙏🏼
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کاورای جدید چطوره؟نظرتونو حتما تو کامنتا بگین🤓🙏🏼
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود ❤
ممنوننن
-وایسا- اگه من ربات باشم و خودم ندونم چی؟
+پودر میشی
-یا جد اودین
اسلاید 3 موبیوس اپیزود های اول سمت راستی بود لوکی سمت چپی
بقیه اپیزود ها همینی که اسلاید سه هست
واای ارهه
اسلاید دو درکت میکنم منم😔
لوکییییییی
از هری پاتر رفتی رو لوکی و ثور-🤡☝
آره تازه قراره روش بمونم ایشالا🤡☝🏼
ما آخر نفهمیدیم لوکی کی بود چیکاره آخر ویلن بود یا نه
ضدقهرمان بود ولی ویلن نه کلا خاکستری بود
آها
کلا ویلن نبوده ویلن شده
آنتی هیرو -> قهرمان
من آنتی هیرو اش رو دوست دارم
هردوتاش هست
جالبه
در واقع لوکی اصلی یه ضدقهرمان بود که قهرمان نشد ولی قهرمانانه مرد مثل اسنیپ تو هری پاتر هستا
این لوکی ای که قهرمان شد نسخه موازی لوکی اصلیه
آها ممنون
لوکی؟
بامبو✅
وای کاور رو دیدم یاد بامبو افتادم 😭🤣
کلا بامبو منو با سریال لوکی آشنا کرد😂