این ماه همیشه برای شاول ها خوش شانسی زیادی به همراه داره چون کلی اتفاق خفن برای آیدل هامون میفته و توی فندوم بزرگمون سورپرایز های زیادی داریم🥳❤منم میخوام با این پست بهتون توضیح بدم که چرا ماه می امسال انقدر خوشحال کننده بود😍🥰
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چقدررر بزرگ شدنن😭😭😭😭😭😭
جای پسرم خالیه
روز آخر چون گفتی بهترین بوده و عزیزدلم یونو یونهو هم اونجا بود💞
تو که اصلا قربونت برممم💕💕ایشالا تو یه روز یونهو رو ببینی منم کیوهیون رو ببینم🤣🤣💕💕
وقتی متوجه شدم کنسرت برگزار کردن خیلی به لحاظ احساسی تحت تأثیر قرار گرفتم به خصوص که برای من شایانی گروهی بود که در حقش بی انصافی شد
وای آره منم همینطور. اس ام به شاینی بودجه نمیده ، کامبک جدید رو با هزینه خودشون دادن. تمین اضطراب شدید گرفته به زور برده بودنش برای درمان. میگفتن به شما آیدلا برای درمانتون نمیشه اعتماد کرد خودمون باید یه کاری کنیم. بچم تحت فشار بود
آقا شرمنده اسم گروهتون نوشتم شایانی اشتباه تایپی بوده:)
آبجی یا داداش عزیز اصلا نیازی به توضیحات نیست من خودم اسام استن میکنم و میدونم با چه شرکت عقب موندهای طرفیم🙏🏻
میدونم اسام جلوی رفتن شاینی به فهرست سیاه نگرفت و میدونم که هیچ حمایتی ازشون نمیکنه واقعا متاسفم
نه اوکیه مرسی از کامنتت❤🩹