بیا بدو
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیا بدو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منی که هرچی انیمست رو با خواهرم میبینم هرچی فیلمه رو با داداشم
باید فقط تنهایی فیلم دید . این نظر منههه
با بابام لایو اکشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم میدیدم ۲۰ دقیقه پیش میدیدم و تهش چیز بدی داشت🎀🤡
میدونی کجاش بدهه زمانی که کم کم داریم میرسیم به یه چیزاییی که باید بیشتر به گل و نقش و نگار فرش پی برد نه به فیلم😂🤡
دارم کامنت میزارم کهمنو نخوری فقط
وایییی پیشنهاد میکنم هرگز با خواهر خود کیدراما نبینین
روی تک تک بازیگرا ی فیلم کارواش میزنه
عالییییییییی
منی که با خانواده بدون سانسور می بینم حال میکنیم🤡✨
شانس core:
هی هی🤣
وای خواهر منم خوندن بلد نی من میگم هیچی نمیگن دارن بیصدا حرف میزنن🤣🤣
وای اونایی که فیلمو نمیبینن رو مخ ترینن
همین چیزا باعث شد بجز مامانم با هیچکس تو خانواده فیلم نبینم🌝💔💔💔💔