خوش بگذره
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خوش بگذره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
الهه عشق
Intp ها خیلی خوبن چرا بهشون میگن بی احساس من نمیفهمم
اخه ظاهر ما intp ها اکثرا بی احساسه و تا وقتی باهاتون صمیمی نشیم اینطور میمونیم
چراااا من نبودم😭😭😭
عالییییی🎀🎀🎀🎀
هر باز تست میدم Intj درمیاد
حقیقتا در ظاهر اینطوره (توی اینترنت و سایتا)پخیلیا عاشق تیپ intp اند وگرنه تو واقعیت اینطور نی و افرادی با این تایپ بیشتر بی احساس خونده میشن و اصن محبوب نیستن
Intp ها خیلی خوبن چرا بهشون میگن بی احساس من نمیفهمم
عالی ❤♥♥♥💗💗💗💗💗
ممنون
تایپ من نبود ولی سه چهار نفر از اطرافیانم و کسایی که خیلی دوسشون دارم INTP هستن.( اصلا من مجبورشون نکردم تست بدن😌)
ولی مثل اینکه در واقعیت اون قدر هاهم پرطرفدار نیستم...
عالی بود ❤
ممنون خوشحالم خوشت اومده 🥰
INTJ عم
عجیبه istp و infj نبودن...
عجیبه