سلام عزیزان🎀 خوش اومدید به پسن جدید کاربر مروارید 🤍 ... خب چرا هنوز اینجایید بزنید بعدی دیگه👈
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام عزیزان🎀 خوش اومدید به پسن جدید کاربر مروارید 🤍 ... خب چرا هنوز اینجایید بزنید بعدی دیگه👈
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
s4 با اینکه تازه واردم میدونستم کجاست
تمم قهوه ایه🗣
من فقط از تم قهوه ای استفاده میکنم و قبل اومدنم میدونستمبلاگ کجاست اما هیچ وقت نرفتم🤡
من پریابم😂
منم
عالییی بوددددد
با کپشن اسلاید سه موافق نیسم مثلا تصور کن چیزایی که
برای خانوماس اقابون ببینن یا برعکس ولی به هرحال پستت عالی بود فرشته✨✨
جالب بوددد💚💚
بنده از کمیاب فقط کماش رو دارم.(البته تم رو قهوهای زدم و با اینکه تازه واردم میدونم بلاگ کجاس🤝)
عههه من تم قهوه ای استفاده میکنم. به اکانتم هم میخوره
وایب نوستالژی و کلاسیک قشنگ میدی
:))))✨🫶🧸
من اصلا کاربر کمیابی نیستم😔😂
واااااااااااا به جز کمیاب همه رو دارم؟ 💀
کلکام