🍓:درود بر دوست داران یوسین و پستای قرمزش! قبل معرفی یه چیزی..دقت کردین کاورای اخیرم یه کارکتر انیمه هم میزارم؟ سعی میکنم اروم اروم کاورامو از همه بکنم امیدوارم دوس داشته باشید.. موضوع تست اینه که تستچی اگه قابلیتا نبودن چطور میشد درسته همه قابلیتا بعدا اومدن ولیخب اگه هنوزم نبودن بد میشد!
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
زیباهام میتونین جواب بدین؟
حنا و جدیدا قضیه شون چیه؟
عالی بود🌸
تشکرر
عااالی بووووود 🔥
متشکرمم
عالی بوددد🎀🎀
متشکرمم
اس۱: پست اپراتور رو بلاگ میکردن(البته اگه اپراتور بود...)
اره،الانم تقریبا کردن
😂
عالی بود 💖
متشکرمم
بی نظیر بود
مثل شما!
قدیما که هیچکدوم از اینا نبودن هعی💔
اره متاسفانه
خسته نباشیییی عالییییی
متشکرممم
خسته نباشی
فداتشمم