سلامم عشقای نیا چخبراا 💕❕ توی این پست میخوام بهتون ایده بدم که چجوری تم ناز برای اکانتتون داشته باشیدد 💅🏻😝 امیدوارم لذت ببرید و حمایت کنید .
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نیاا برگشتت اخجوننن
وای ارهه
عالی بود فقط من کشورم سبک ادیتشو یکسانه اما رنگ خاصی نیست
عالیی بود!
تم قرمز>>>>
کاور های من سبک ادیت یکسان داره وگرنه تم خاصی نداره
خیلی ناز بود:)
مثل همیشع
مرسیی
فقط من یکم زیادی سردرگمم و قدرت انتخاب هم ندارم پس .. حالا حالا ها فکر نکنم بتونم کاری کنم 🙂✨
عالی بود 😭💞