☕📚✨
چیزی که دوست دارم این است که با فردی ملاقات کنم که بتوانم کلاهم را به نشانهی احترام به او از سر بردارم و بگویم: متشکرم که متولد شدی، هرچه بیشتر زنده باشی، بهتر است. ماکسیم گورکی
"آینده" نگرانمان میکند، "گذشته" ما را رها نمیکند و به همین خاطر، سر از "حال" در نمیآوریم. - گوستاوفلوبر
دیریست بیشتر وقت خود را در خانه میگذرانم . از برخورد های با این و آن کاستهام ، گاه یک قطره باران که روی دست ما می افتد از همهی دیدارها زندهتر است . -نامهای به یک دوست
آرزو میکنم کتاب های خوب بخوانی، آهنگ های خوب گوش کنی، عطر های خوب ببویی، با آدمهای خوب حرف بزنی و فراموش نکنی که هیچ وقت دیر نیست بودن چیزی که دوست داری باشی! -روزبه معین
نابینا غصه نخور ، در دنیا چیز قشنگی برای دیدن وجود ندارد ما هم که میبینیم خود را به کوری زدهایم ، باور کن ماهیها گریهشان دیده نمیشود ، گرگ ها خوابیدنشان ، عقاب ها سقوطشان و انسان ها درونشان… - صادق هدایت
نابینا غصه نخور ، در دنیا چیز قشنگی برای دیدن وجود ندارد ما هم که میبینیم خود را به کوری زدهایم ، باور کن ماهیها گریهشان دیده نمیشود ، گرگ ها خوابیدنشان ، عقاب ها سقوطشان و انسان ها درونشان… - صادق هدایت
اگر عنکبوتی که در اتاقت کُشتی تمام عمر فکر میکرد تو رفیق و هم اتاقیاش بودی آنوقت چه؟ -داستایوفسکی
میلیونها نفر در آرزوی جاودانگی به سر میبرند در حالی که نمیدانند با بعد از ظهر بارانیِ یک روز تعطیل خود چه کنند. خشم در آسمان | سوزان اِرتز.
کافکا جاش خالی بود
داستایفسکی بهترین نویسنده
عالی بود
منم باید کتاب خوندن رو شروع کنم.
ممنوننن 🌝🎀
عالیههه 👌🏻✨
داستایوفسکی>>>>💔
😭😭😭✅✅✅
داستایفسکی و صادق هدایت بی نظیرن
موافقم🫠✨