درودد حالتون چطوره نازبلا هاا🐰✨(آرهه با توام به خودت بگیر💞) خب اگه کاور زشته یا عکسا یه جورین ببخشیدد🌊💙
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درودد حالتون چطوره نازبلا هاا🐰✨(آرهه با توام به خودت بگیر💞) خب اگه کاور زشته یا عکسا یه جورین ببخشیدد🌊💙
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
درود خوشگله
اومده بودی پیویی کاریی داشتی؟!🤓
درود قشنگم، یادم نمیادد شرمندتم خوشگلم 😭💔
عالییی بود
خیلی حق بوددددددد
و ایده ات واقعا 🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐 هست
متشکرمممم خوشگلههه
قربونتت
امتحانای ما کلا پریدههههه :)
عالیی💞💞💞💞💞💞💞💞
تبریکک هورااااااا
فردا روز آخرمونههههه البته معلم واقعا مهربونی داشتیم پارسالم با خودمون بود و وابستگی داشت رو بچه هاا🫠🫶💓قرار شد بریم پارک فردا بعد مجازی آخرین قرارمون تو پارک باشه با معلممون خیلی احساس گریه و بغض دارمممـــ-😭💔
راستی نمیدونم چی سر هم کنم بپوشم قبلش صورتی پوشیدم بعد گفتم نه یه مانتوی آبی و سفید چارخونه ریز دارم می خوام با یه نیمه بگ سفید بپوشم خوبهههه؟؟؟؟؟
خیلییییییی خوبهههههه وایییی درکت میکنم بعضی از معلمای ابتدایی فوق العادن مثلا بهترین معلم هام معلم کلاس اول و ششم و پنجم بود هفتم و هشتمم پورمحمود و شهابی خوب بودن با هریتاش بقیه اشون افتضاح بودننن
🫶🪻✨
تحمل کنید آخراشه 💗👍🏻
بعله بعله
عالی بود ❤
ممنونم عزیزممم
بهبهههه منتشر شددد
هورااااااااااااا