سلام خوشگلا چطورین؟ قبلا بیوم رو گذاشته بودم و الان دوباره با یک تغییر دوباره گذاشتم:)
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوشگلا چطورین؟ قبلا بیوم رو گذاشته بودم و الان دوباره با یک تغییر دوباره گذاشتم:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسلاید آخر-> اوج *انرژیم
فالوم میکنی بتونم بیام پیوی؟ 🫶🏻
چه بانوی نازی
مایل به فرند؟
شما که نازترین😭💘
حتماا✨بیو؟
مرسییی 💖
تو اکانتم هست
یدونه جدید هم ساختم تو بررسیه
خوشبختم خانومی فرند؟ ــــــــــــ🥀
حتمااا💘بیو؟
داخل پروفایلم هست ببین خانومی
چشم💘
دوست بشیم🧚🏼♀🎀🐥
حتمااا💘✨بیو؟
من اسمم بیتاعه و ۱۲ سالمه و مثل شما ام بنظرم، هم کیدراما و کیپاپ رو دوست دارم،سمپادی ام و آره بنظرم همین دوست داشتن کیپاپ شاید نقطه ی مشترکه🎀🧚🏼♀من ازت کوچیکترم ولی🤧راستی من اهل بندرعباسم
خوشبختم عزیزم💘✨✨
🎀🧚🏼♀
چه خوشگلیییی✨😭🎀فرندد؟؟🧸💫
شما که خوشگل ترییین😭💘حتما💞✨بیو؟
یاسمینم ۱۴ سالمه بیوم هم تو پروفایلم هست میتونی ببینی اگه دوست داشتی💖💫🎀😭
خوشبختم😁💘✨حتماا😭🍓✨
گوجی بوجی
مهربوووون💘
بوس بوسی بهت خوشگله
فرشتهههه
🥹🎀
💞✨
مایل به فرند قشنگم؟
ایشون ماینهههه...فقط فرشتهههه منههه:) 💘
قربوووونت برم شما هم فرشتهههه منیی😭💘
اویخودااا، الهییی من فداتشم زیبااا:)