دسته ی هری پاتر هنوز ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یکی از فعال ترین و باکیفیت ترین بخشهای تستچی داره، اما واقعیت اینه که بخش زیادی از محتوای فعلی، یا تکراریه یا ارزش افزوده ی چندانی نداره. میم های تکراری، توییتهای کپی شده، و رمان های ضعیف باعث میشن فضای این دسته به جای رشد به سمت فرسودگی بره... قراره که این دسته دوباره جون بگیره، باید از مصرف محتوای آماده و سطحی فاصله بگیریم و به سمت تولید محتوای خلاقانه، دقیق و قابل بحث بریم!
#دسته_هری_پاتر_رو_بهتر_کنیم
هر روز میام اینجا به امید یه ایده بهتر و هنوز هیچ✨🤡☝🏻
فن مرادرز هم هستی یا فقط هری پاتر؟😭
بیشتر هری پاتر
هوراا
کاترینا واقعا بینظیری. واقعا شاهکاری و بهت افتخار میکنم چون دسته هریپاتر رو یه تنه آباد می کنی.
We LOVE YOU QUEEN💘
عزیزم🤍
tysm، شما به من لطف داری🫶🏻
💞
احتمالا توی کاور منظورت این بوده:«دسته ی هری «پاتح» رو بهتر کنیم؟» با توجه به لوسیوسی که توی کاوره😂
(صرفا جهت فان)
چیکار به تلفظ لوسیوس عزیز من دارید؟💆🏻♀واا
والا ما کاری نداریم ایشون بودن که کل 7 تا فیلم ما رو مستفیض میکردن
ایده هات واقعاااااا خوب بودننننن
عالی و الهام بخش🤞🏻❣🪄
امیدوارم واقعا زودتر خوب بشه:)
متاسفانه ایده خوبی به ذهنم نمیاد و می ترسم پستام خوب نباشن...
عالی خسته نباشی
من حمایت میکنم
پیش به سوی دسته هری پاتر بهتر ☄☄🌷💖✊