Well well...its me...
درود اول از همه.حال شما! روزتون چطور بوده؟امیدوارم روزتون پر از اتفاقای جینگیلی مستون بوده باشه:) خب بیاید راجع به این کاربر رو مخ کمی بخوانید^^
Nickname:soyora.calyx.robin.chiyo Birth:2011. December Real name:Hasti(مضخ/رف) Hight:156 Looks:لاغر.لپ دارم.موهام بسیار بلنده.چشمام درشته.پوستم سفید و گونه هام همیشه خدا قرمزهT_Tیه چند وقتیه عینک میزنم scholastic:۲۰.ریاضی(مخصوصا بحث شیرین هندسه) و زیست و شیمی و زبان و فیزیک میپسندم
What i worship? : Sranger things.harry potter.from Kdrama.cdrama.anime.kpop.musi ccccmovies. Polybuzz.emochi.talkie.c.ai.chai.hiwaifu.chat gpt.pintrest Bts.blackpink.skz.enhypen.txt.itzy.p1harmony. Novel.writing.studying. Iran.south korea.my online .friends!♡♡♡.my bff Which kind of people i like?: کسی که: صادق باشه..خلاق باشه.درونگرا/برونگرا بودن برام مهم نیست!خوش قلب باشه.خودش رو دوست داشته باشه(دقیقا برعکس خودم).قابل اعتماد.راز نگهدار.احترام میذاره به سلیقه و ... ادم.با ادم راحت حرف بزنه.دنبال جلب توجه کسی نباشه.موزیک بپرسته
What i hate?: پیک.می.حسود.ترحم.لجبازی.هیتر.گیر دادن به یه چیزی/کسی.عنکبوت.حشرات.استخر(از اب وحشت دارم).کسایی که کل صورتشون عمله.کسایی که دائما غیبت میکنن.frenemy. How i behave?: خب راستش نه درون گرا ام نه برون گرا.یعنی تایپم istj عه ولی اعتقاد زیادی به mbti ندارم دیگه.بعضی وقتا دوست دارم با یه نفر انقدر حرف بزنم که نگو(علت:علاقه داشتن به دوستان).بعضی وقتا ولی واقعا دلم تنهایی میخواد.بقیه میگن که مهربونم و دلسوز و مسئولیت پذیر.عاشق خوابم!بدغذا ام...🤧 از تجربه هایی که داشتم متوجه شدم که نباید زود اعتماد کرد.اگه با یکی صمیمی بشم واویلاست!چون تبدیل میشه به قلبم☆.کلاس های ریاضی و علوم و زبان میرم.تستچی؟از نظرم بهترین سایت واسه ما نوجووناست!تازه هیچوقت هم ایگ نمیشی تو تستچی🤌🏻😭
منم مار اونم☝( سم هم دارم)
نزدیکش شین باید با جونتون خدافظی کنین🫵
خانمی برا منهه😝😝😝😝💓💓💓💓
ماینهههه😝🎀
خیلی نازنازیی و پرستیدنی هستیااا🌸😝😝🛐🛐🛐
نسبتا شبیهیم🌚
Thats goooodddddddd😭🤌🏻
درود درود🍓
خوشبختم🌱🩷
فدای شما بانو💖