ناظر جان ممنون میشم قبل اینکه پیر شم پستمو منتشر کنی!🌚
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر جان ممنون میشم قبل اینکه پیر شم پستمو منتشر کنی!🌚
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اینجا در هوای ۶۰ درجه هم چایی میخوریم😃🎀
از فیلما؟ از فضای مجازی (زندگی بلاگر ها؟) از اخبار؟
من هم ادعایی ندارم، فقط از مردم چند تا کشور در حدی خبر دارم که بدونم اونجا هم مشکلات زیادی داره. حتی نمیگم اندازه ایران، ولی واقعا غلطه بگیم این چیزا به ایران مربوطه.
و خب مشکلاتی هست که اونجا وجود داره و اینجا خیلی کمتره.
مثلا بیشتر شهرایی که توریستی نیستن، واقعا کثیفن! نه فقط زباله و... خیلی بدتر!
یا اختلاف دستمزد زنان و مردان (البته این توی ایران هم وجود داره) خیلی جاها مرخصی زای.مان اصلا ندارن. چون پدر و مادر هر دو برای مخارج خودشون کار میکنن، خیلی بچه ها توی کودکی کمتر ارتباط رو با والدین دارن.
جریمه های فوق العاده سنگین، زیرنظر بودن کامل (تقریبا همه جا دوربین داره، یه خطای ساده در جا پیام جریمهاش میآد)
بله میدونم فقط ایران نیست
باشه میدونم کشورای دیگه هم مشکلات دارند ولی ایرانم وضعیت بدی داره
فشار زیاد برای قبولی رشته های خاص، یه سری کلیشه (مثل استقلال مالی در جوانی، پیروی از مد و...) وجود داره که جو جامعه بهت فشار میآره که رعایت کنی، قضاوت از ظاهر هم یه مشکل جهانیه انگار، از همه جا شنیدم که وجود داره. یا حتی دیدن خواننده ها و آیدل ها هم توی خیلی کشور ها ممکن نیست یا اونقدر هزینه سر به فلک کشیده داره که با غیر ممکن فرق نداره.
کل حرف من اینکه ما نباید هر چی ایراد هست رو همینطوری بچسبونیم به ایران، واقعا ما چقدر از زندگی توی بقیه کشورا خبر داریم؟
@✿ خالہ لے لی ✿
ولی ایران هم واقعا خیلی بده توی خیلی چیزا،اینطوری که شما میگید هم زیاد نیست بعضی کشورای اروپایی خرج یسری رو میدن، مثل هزینه ی تحصیل و اینا، وضعیت اقتصادی ایران واقعا تپی این اوضاع زیاد خوب نیست،کسایی که از قبل نیازمند بودن یا توی فقر بودن الان واقعا وضعیتشون خیلی بدتره،کشور ایران واقعا از همه لحاظ عالیهو. وطن ماست ولی جز کشورایی که اقتصاد خوبی نداره….
______
آره کمک هزینه تحصیلی هست، ولی در چه حد؟ معمولا برای اونا که درسشون واقعا خوبه
خیلی احساسی شدم دلم گرفت یهو 🙃💔 ولی پستت عالی بود 👏✨
مرسی عزیزم🌚دلت نگیره عزیزم ببخشید اگه ناراحتت کردم🎀
غم خالص . حتی بیشتر از اینم هست . امیدوارم کم کم این چیزا اصلاح بشه و آرزو به دل ایرانی نمونه.
امیدوارم💗به امید روزای بهتر
یا خیلی جاها باید بعد از ۱۸ سالگی تمام خرج خودت رو بدی و حتی گاهی پدر و مادر میتونن خونه هم بهت ندن💔، به خصوص توی اروپا، اینجوری دیدن خواننده ها و سفر و... تقریبا محاله چون هزینه زندگی هم بالاست (ایران ارزش پول پایینی داره، اما قدرت خرید توی ایران به نسبت خیلی کشور ها واقعا خوبه)
هزینه اینترنت هم توی ایران، میشه گفت بد نیست. بدترش هم وجود داره که خرید اینترنت و اشتراک تلویزیون از خرج های بزرگ یه شخص حساب میشه.
بازم اقتصاد شون خوبه
واقعیت رو بخوای بگی، آره، ولی بازم مشکل مالی زیاد هست. به خصوص اون چند سال اول از ۱۸ سالگی تا حدود ۲۵ سالگی معمولا خیلی اذیت میشن، به خصوص اونا که از خانواده های متوسط هستند و کمک زیادی از پدر و مادر دریافت نمیکنن، سال های اول جوونی رو به شدت باید کار کنن.
ولی ایران هم واقعا خیلی بده توی خیلی چیزا،اینطوری که شما میگید هم زیاد نیست بعضی کشورای اروپایی خرج یسری رو میدن، مثل هزینه ی تحصیل و اینا، وضعیت اقتصادی ایران واقعا تپی این اوضاع زیاد خوب نیست،کسایی که از قبل نیازمند بودن یا توی فقر بودن الان واقعا وضعیتشون خیلی بدتره،کشور ایران واقعا از همه لحاظ عالیهو. وطن ماست ولی جز کشورایی که اقتصاد خوبی نداره….
توی خیلی کشورا (در حدی که من با اونا ارتباط داشتم) مثل خیلی کشورای آسیایی یا حتی اروپایی، فشار برای رشته های تاپ خیلیییییی بالاست، حتی میتونم بگم بیشتر از ایران.
این مشکل ایران نیست، مشکلیه که تو همه دنیا هست
والا تا جایی که ما میدونیم هیچ کشوری همچین وضعی ندارـــ
نگاه کن، توی هر کشور ما وضع خوب و بد و متوسط و... داریم. توی کشورای مختلفی که یه آشنامون تا حدی با مردمشون ارتباط داره (مثلا مالزی، کانادا، فرانسه، انگلیس و...) خیلی از مردم به شدت برای تامین هزینه های زندگی کار میکنن. نمیگم اندازه ایران وضع اقتصادی بده، ولی واقعا راحت نیست. به خصوص وقتی جوون باشی که شروع به کار میکنی،
عالی
ممنون گلم