خبب سلام سلام خوشگلای عمو ! چطورین؟ ایشالا که یادتون نیست ولی اگه یادتون باشه من یه پست بیو داشتم که چندان جالب نبود ( بسیار خز بود ) برای همین ترجیح دادم اونو محو کنم و یکی دیگه بسازم که توش بیشتر خودمو معرفی کنم💔 ، خبب بریم ببینیم عموکیوان کیه-
اسم اصلیم نفسعه ( چهقدر یهویی شروع کردم🦦 ) در حال حاضر ۱۴ سالمه ولی خب ۶ شهریور ۱۵ ساله میشوم 🙏🏻 درونگرا و خجالتی هستم و تایپمم در حال حاضر intj عه، بازیگرای مورد علاقم خیلی خیلی زیادن و از بچگی علاقهمند به بازیگرا بودم😭 ، کیپاپر بودم دیگه نیستم کیدرامر بودم میشه گفت دیگه نیستم ولی خب هنوزم خیلی هندوانه چشمکزن و ۲۵ و ۲۱ رو دوست دارم✅ ، استرسی هستم سر چرتوپرت ترین مسائل میتونی منو یه گوشه ببینی که از استرس داره ناخن میجوه 💔 ، رنگ مورد علاقم آبیه، پیش بقیه خجالتی و کمحرفم ولی پیش دوستام و کسایی که باهاشون احساس راحتی میکنم خیلی پرحرفم😝 ( عکسایی که میذارم رندومن توجهی نکنید )
خیلی حیوونا رو دوست دارم بهخصوص این چند تا حیوون : گربه، روباه، مار، کلاغ، لاکپشت😭 نمیشه گفت چه سبکی آهنگ گوش میدم چون پلی لیستم قاطیه🥰، ولی خب از آهنگای قدیمیِ ایرانی بگیر تا راک و گاث🦦 آهنگهای مورد علاقم زیادن و تا چند وقت دیگه شاید تغییر بکنن ولی در حال حاضر اینا هستن : صدا خندمون تهران نیست، reflections ، تابستون کوتاهه، چرخ فلک از حبیب، back to friends، اگه یه روز، برف از حبیب، as it was و کلی آهنگ دیگه😭✅ کتابخونم و کتابهای مورد علاقم هم کتابخانهٔ نیمهشب، هردو در نهایت میمیرند ان که از کتابهایی که نوشتم معلومه چه ژانری دوست دارم🙏🏻 جدا از چیزایی که بیشتر مردم ازش میترسن و کلیشهاین، من دو تا فوبیا دارم💔 ، یکیش امتوفوبیاست و یکی دیگش هم تاناتوفوبیا، اولیش رو هیچکس نداره مطمئنم ( بهم نخندید🥰 )
یکم به اخلاقهای نه چندان جالبم بپردازیم؟! متاسفانه زود بهم بر میخوره ولی خیلی زود میبخشم🤓 ، خیلی هم گریه میکنم سر هر مسئلهای ولی خب گریههام تو تنهاییه و خیلی کم پیش میاد دوستام ببینن دارم گریه میکنم🙏🏻، زیاد از فوتبال چیزی سر در نمیارم ولی بارساییم بازیکنهای مورد علاقم هم پدری، فرمین، یامال، برنالن🗽، حالا شاید براتون سوال باشه تو چی استعداد دارم؟ تقریباً تو هیچی استعداد ندار_ ، نه یه دقیقه وایستید چند تا چیز هست که توش بد نیستم💔، تو نقاشی خیلی بدم ولی مهم نیست🦦، اسکیتسوار بودم قدیمها الان فقط بلدم راه برم و چند تا حرکت آسون بزنم، حفظیجاتم یهخورده بهتره، خدا رو شکر علوم رو میفهمم😭🤣، قبلاً بسکتبال هم میرفتم ولی خیلی کم، تو نخندیدن استعداد دارم یعنی اکثر مواقع تو سعی کن نخندی ها میبرم🤓، تو جذب کردن پیشی ها هم خوب_
چیزای رندومی که دوستشون دارم : ادبیات، علوم، سیبِ سبز، زیست، سیبزمینی سرخ کرده، سبزیجات، حیوونا، جوکرِ ایرانی ( رئالیتیشو😭💞 ) ، هری پاتر ( فصل مورد علاقمم زندانی ازکابانه ) ، استرنجر تینگز، ومپایر دایریز، فیلم و سریالای کمدی، کتاب، موزیک، کاکائو ( شیری🙇🏻♀️🙇🏻♀️ ) ، شیر قهوه، کافئین ( ولی متاسفانه حالمو بدن میکنن💔 ) ، چیپس، اجل معلق، سنگ، گیتار الکتریک، پیانو، چیزای نارگیلی، چیزای ترش، اسکیت، اسکیتبورد، معلم علومم، چیزای لیمویی ! و کلی چیز های دیگه که الان یادم نیست ولی تو کامنتا مینویسم ✅🤓
از چه چیزایی خوشم نمیاد ؟ عطر های سردرد آور، اورثینک ( دارم شهید میشم از دستش ) ، بیماری، فنهای تعصبی، ف.حش دادن، توهین کردن، نژاد پرستی، حیوونازاری، تبئیض قائل شدن، هلو، آناناس، آبگوشت، قیمه💔 ( قرمهسبزی رو هم دوست ندارم🥰 ) ، یهسری آدما که فکر میکنن با ف.حش و توهین خیلی خفنن😣، مغرور بودن ( البته یه جاهاییم باید مغرور بود ولیخب منظورم اینه که طرف بهخاطر جایگاهش خودشو بگیره✅ ) ، سیدنی سوئینی، چیپس کچاپ، فیلم و کتابهای جنایی فعلاً همینا به ذهنم رسید🤷🏻
*یه چیزیم راجب اسلاید قبل یادم رفت بگم، از دراکو مالفوی هم هیچوقت خوشم نمیومد😍🙏🏻 خصوصیات ظاهریِ این کاربرِ بدبخت چیه؟ موهام قهوهای روشنه و موجداره قبلاً خیلی بلند بود ولی چند ساله موهام کوتاهه در حال حاضر هم تا شونههامه همیشه هم موهامو میبندم چون وقتی موهام بازه حس راحتی ندارم🥰، قدم متوسطه ولی بلند نیست ، لاغرم ( خیلی زیاد ) ، چشمام قهوهای تیرهست، استایل ثابتی ندارم هرچیزی میتونه باش_ ، همیشه هم یه انگشتر مار تو دستمه 😭🤣
خب میرسیم به بخش مورد علاقمم !! آدمای مورد علاقم🙇 دوستها و خانواده که بحثش اصلاً جداست، کومان، میا، آیدا مهربان، نیکی سمیعی، میکی کلاف_ ( هرچند ادم مورد علاقم نیست ولیخب💔 ) ، یهکوچولو سهتفنگدار ( مورد علاقم نیستن صرفاً بعضی ویدیوهاشونو میبینم🤷🏻 ) ، آرین ، پرشین روس_ ( کفتار🗣️ ) ، مولانا ( یهو رفت تو فاز شاعر ) ، فردوسی، محمدرضا کاتب، شهریار، حبیب ( 🙇🏻♀️🙇🏻♀️ ) ، اندکی هم داریوش اقبالی دوست دارم، فرامرز اصلانی، سیاوش قمیشی، واندایرکشن، مانسکین، د نیبر هود، جاستین بیبر، هری استایلز، رپفارس زیاد گوش نمیدم ولی خب از سورنا آهنگ دارم، هیدن، خب از این بخش خواننده ها بیایم بیرون بریم تو بخش بازیگرها- آلن ریکمن، دیوید هاربر، تیموتی شالامی، اندرو گارفیلد، اما واتسون، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی، سهیل مستجابیان، آرش مجیدی، مهران مدیری، وحید اقاپور، بهزاد خلج و کلی بازیگرای دیگه🙋🏻 ، شخصیت های فانتزی هم سوروس اسنیپ، جیم هاپر، ریموس لوپین، هرماینی گرنجر، مایک ویلر، جویس بایرز، استفن سالواتور، کول مایکلسون، آلاریک سالتزمن و فعلاً همین🤓، این بخش زیبا هم تموم شد-
خیلی ممنونم که تا اینجا منو تحمل کردین دوستان🥰💔، خوشبختانه این پست به پایان رسید، امیدوارم ازم بدتون نیا_ و اینکه بیاید دوست بشیم ( اینم در نظر بگیرید که لیست دوستام پره💔💔 ) بدرود خوشگلای عمو !
سلام برای من😭😭😭😭
نفس منی تو زیبا 💞🙆🏻♀
بشه منه میوو قربونش بشم منه فداش بشم منه 🫀🙌🎉
این بشر ماینههه
کیواخ منه
نفس نازینازی دخترمه
جالب بود منم ۸ تا بازیکن مورده علاقه دارم و ۲ تا که ازشون بدم میاد😂😂
به دل نگیر شوخی بود
از یامال هم دیگه زیاد خوشم نمیاد😞
هنوژ یه ماه نشده علایقم تغییر کرده 💔💔 به زودی پست رو ویرایش میکنم
میخواستم 💔💔 بفرستم ولی رںدم🤩
اون 😭 رو اشتباه فرستادم