سلامم لیورا صحبت میکنه:خب این نمیدونم بار چندمه دارم این پست رو میسازم و واقعا مطلب بدی نداره ناظر جون تروخدا رد نکن اره دیگه خلاصه بریم دیگر
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
راستش سر این پست پیر شدم چند بار منتشر کردم ولی خداروشکر آخر سر یک ناظر خوب گیرم افتاد و بوس بهش دیگه من.تشر شد.خلاصه که فالو کنین یک میدم همین دیگ بوس بهتون
عالیبود ولی استی چی-؟💔
ما فقط برای پسرا استراحت میخوایم همین :)
بلهبله ولی آخه مگه استراحت میکنن؟💔
پارت دو دارد که هروقت تنبلی رو کنار گذاشتم میسازمش
والا من که میدونم چان داره 600000 تا اهنگ مینویسه واسه همین طول کشیده وگرنه تا الان 8000 تا البوم داده بود
منی که دارم تمام تلاشمو میکنم که خوشحال باشم که به آلبوم بلک پینک رسیدم حداقللل(فرداش جنـ*ـگ شد🌚)
وایی دقیقااا تا اومدیم البومو ببینیم و چندتا تحلیل ببینیم اینطوری شدد
نمیفهمم یه روز پوستر هفت نفره میاد یه دور شیش نفره یه دور عکس را می میاد با اعضا یه دور میگن وایجی بیانیه داده امده یه دور میگن بیانیه داده رفته اصلا 🗿💔
پستت عالی بود:)
همچنان تمامی فندوم ها در حال گیج شدن چون از هزار تا خبر دروغی که میاد بیرون نمیدونن کدومش راسته😔
مانون اخراج شده یا به خاطر مشکلات سلامتی فعلا نیست؟!میشه لطفا به من بگید توروخدا از وقتی کتسای ۵ نفره رو دیدم هی با خودم میگم نکنه باز هم یکی از آدمهاش قربانی شده؟؟لطفا به من بگید چه اتفاقی برای مانون افتاده
ببین من طبق چیزایی که دیدم این بود که از قبل دبیو اعضا باهاش بد بودن نمیخوام هیت بدم چون خودمم فن کتسایام اما انگار سوفیا مخصوصااا باهاش مشکل داشتهو کلا محبوب نبوده و احتمالا میخوان بچه رو از گروه بندازن بیرون وگرنه کمپانی سر ماجرای بابای دنیلا یک کاری میکرد
مرسی از راهنماییت
پدر دنیلا چیکار کرده؟
چقدر پشت صحنه این گروه ها عجیبه
می دونی چرا سوفیا باهاش مشکل داشت؟انگار نه انگار مثلا لیدر گروهه
این چه بازی هاییه که هایب درمیاره😭موکا چه ایرادی داره که میخوان حذفش کنن
اره اره میدونم.یک سری ویدیو واسه قبل دبیو هست که چند نفر از کاراموزا که نتونستن هم دبیو کنن باهاش مشکل داشتن کلا و تو هربرنامهای که میرفتن پشت سرش بد میگفتن من برنامه ها رو ندیدم ولی تیکه هاش رو دیدم یک جورایی مثلا فکر میکردن که مانون پی.کمیه و کمپانی فقط به اون توجه میکنه ما هم نمیدونیم واقعا اونطوری هست یا نه ولیییی یک روز بابای دنیلا شروع کرد با الفاظی که نمیتونم بگم دنیلا و مانون رو مقایسه کرد و کلی نژ.اد پرستی هم کرد و حتی دنیلا رو با لیسا مقایسه کرد و گفت دنیلا بهتره(یکچی بگو نخندیم)همین
موکا ایرادی نداره.فقط کمپانی دنبال حذف کردن اعضاست تا گندایی که زده معلوم نشه
کلا وضع هایب از یه ور خرابه
انجین سعی میکنه بایکوت کنه
هایب واسه ایلیت و بی تی اس و کورتیس و...کامبک میزاره که سهامش بیاد بالا ولی موفق نمیشه
هنوزم که دس.تگیر نشده بشکه هه
فرامیس ناین هم دیگه ناین نیست و فایوه
و حتی خیلی جاها تو لیست ایدل های هایب نیست
کارات هایی که میفهمن ناپیدی قراره دوباره یه چیز مثل ناناتور ظبط کنه ولی جونگهان ،ووزی،هوشی و وونو نیستن (آخه بدون هوشی و جونگهان؟)
کلا همه تو یه وضعی
جای فندوم دیرز خالیه🥲
اسم فندوم چه گروهیه؟؟؟؟😂
(میدونین فک کنین الز.ایمر دارم)
ببین این یه گروهه جدید اکثر پست هام راجبشونه چون کلا ده روز پیش آهنگ دبیو منتشر کردن شاید نشناسی هنوز اسمشون همyuhz
اها اهاا اره شنیدم اسمشونو ولی واقعا حال ندارم برم فن یک گروه جدید شم همین انچایلد هم از سرم زیاد بود دیگه مغزم نمیکشه هعیی
عالی بود خوشحال میشم تو پارت بعدی در مورد موا و استی و بقیه گروها هم بگو
حتما
عالیه
نحوه تشخیص کیپاپر ایرانی:اون داره از بات های بله موزیک ویدیو و آهنگ ایدلشو میبینه🥲
نه اصلا بدبختی چیههه کی گفته دلم برا یوت.وب تنگ شدهههه اصلا داره یادم میره چه شکلی بوددد