سلاممم،اکسپلورو براتون آوردم تو تستچی! پس بریم برای پست !
22 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاممم،اکسپلورو براتون آوردم تو تستچی! پس بریم برای پست !
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اکسپلور من :
من مرد تنهای شبم
شینگیلی ناناییییییی
خبر فوری به دستمون رسیده اینه که .....
ادیت
متأسفم درخت عزیز
ولی من فقط بخاطر کهرباهایی که درست میکنی دوستت دارم...
نه میوههات:/
اس ۱۳ " خودمم
این اصلا اکسپلور من نیست این اکسپلور خیلی مرتب و خوبه
عالی و حق 😂👍🏻
چجوری اینا رو از تیک تاک اوردیی ؟
از سروش آوردم
اسم کانالش رو میدیی ؟
چرا به چای میگن چایی💔
این که یه اکسپلور درست درمونه
قطعا اکسپلور من نیست🦈
اس 22 ایشالا واسه همه ی دشمنام😅😂😂😅😅😅😂
پستت خیلییییییی........🌺🌹💗💝🌷💞🌸🌸💖💖🎀💖🌸🌺🌹🌷💝💗💗🌺🛐♾♾♾
الان میرم اب میخورم...
پستت عالی بود