2 هفته پیش 11 اسلاید 478 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (117)
  • خسته نباشی عالی بودد

  • خیلی پست جالبی بود خسته نباشی 🌱

  • من به تناسخ اعتقاد ندارم، چیزی که تناسخ بی معنی میکنه
    انتقال مکرر هست، اگر قرار باشه معنای زندگی انتقال مکرر برای رسیدن به معنیه این بنظرم منطقی نیست ضمنا هیچی از زندگی قبلیمون هم یادمون نمیاد و صرفا در هر زندگی یه آدم بدون تجربه و خاطره ایم که برای رسیدن به معنی زندگی فقط
    می دوییم .

  • من بهش اعتقاد ندارم در عوض ترجیح میدم به معاد اعتقاد داشته باشم. آخرتی که همه ادیان الهی راجبش میگن حتی مصریان باستان هم به دنیای بعد از مرگ اعتقاد داشتن حالا هر چند با جزئیات اشتباه. تناسخ یک باور غلط غیر الهی که همونطور که گفتی از بودائیسم سرچشمه گرفته شده. اینکه بارها و بارها زندگی کنی برای اینکه به آینده بهتر برسی یا سزای اعمالت؟! آخرت هم همین موضوع رو در بر داره اما فراتر از جسم و دنیا.
    ممنون بابت مطلب💖💖🌺🌺بدرخشییی

  • من به شخصه به تناسخ اعتقاد ندارم.روح و قبول دارم و به زندگی بعد از مرگ هم اعتقاد دارم اما اون تناسخ نیست فقط ادامه ی مسیره نه شروع جدید به علاوه به نظرم روح همون انرژی که از بین نمیره و از شکلی به شکل دیگه تبدیل می شه اما مطمئن نیستم روح من خود من باشه و در واقع بخشی از منه که جریان پیدا می کنه اما صرفا انرژی هست و چیز دیگه از من نداره شاید این انرژی تو گیاه باشه به آسمون یا توی بدن یکی دیگه باشه اما تناسخ نیست چون تناسخ روزی به اتمام می رسه اما این انرژی فقط تغییر می کنه


    از پستت خیلی ممنونم

  • image♤SAMI♤
    آفلاین

    و در واقع یک جور هایی از لحاظ علمی امکان پذیره چون از نظر علم فیزیک انرژی نابود نمیشه و از شکلی به شکل دیگر تبدیل میشه و شاید معنای اصلی تناسخ به این ربط داشته باشه

    • imageSepi
      مشغول

      دقیقا موافقم

  • image♤SAMI♤
    آفلاین

    اولا که آدم به هر چیزی باور داشته باشه واقعی میشه دوما که نبود یک چیز رو اثبات کردن ، تو این جور موارد غیر ممکنه و در ضمن بعضی از دانشمندان میگن آدم تا چیزی رو تجربه نکنه ، نمیفهمه بهش علاقه داره یا نه پس این می تونه یه دلیل برای اثبات تناسخ باشه

  • عالی بود خسته نباشی

  • عالی بود خسته نباشیی

  • پستت خیلی خوب بود❤
    خیلی لذت بردم از اینکه کورکورانه این پست رو نساختی حتما کلی دربارش تحقیق کردی و آگاهانه این پست رو ساختی
    عالی بودد

    • ممنونم از نظر خوب شما 💙 با نظرت خوشحالم کردی، ممنون که اینطور فکر می‌کنی🌌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.