سلام به همگی 🎀
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام به همگی 🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
راهنمایی که اصلا مشخص نیس حضوریه یا مجازی واییی😭😭
دقیقا من الان موندم بشینم بخونم یا نه🫠👌
من که نهمم و قراره توی سامانه مدبر آنلاین انتحان تمام تستی بدم😀
نازنین
به نظر شما پاسخ داد: یازدهمیا و دوازدهما که امتحانتشون رفته تیر ماه 🥳🥳🥳...
همکلاسی های من که نگرانن مجبور شن وسط ۱۲ مجبور شن انسان و محیط بخونن
______
انسان محیط مال 11امه چرا باید تو 12 بخونی؟
𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥
به نظر شما پاسخ داد: یازدهمیا و دوازدهما که امتحانتشون رفته تیر ماه 🥳🥳🥳...
ولی بازم حضوریه نیست؟ 🤓
____
اگه نهایی باشه باید حضوری باشه دیگهههههه
Lyra Irma Black
به نظر شما پاسخ داد: یازدهمیا و دوازدهما که امتحانتشون رفته تیر ماه 🥳🥳🥳...
جوری براش شرایط گذاشتن که حتی ممکنه به مرداد هم برسه🤡
____
دیگه ایرانه چه انتظاری داری
منی که خوشحالم امتحانا حضوریه چون اگه مجازی هم بود باید دوربینامونو وصل میکردیم😭ینی بهرحال باید میخوندیم
خوبی حضوری اینه که قطع شدن نداره تو مجازی اگه یه لحظه نتت قطع شه 0 رد میکنن
بعدشم میتونم دوستامو ببینم
پستت🛐♾
اخیش من مجازیم راحتم
بچه ها من کلاس پنجمی هستم و امتحانامون مجازیه 🥳🥳🥳 همین امروز خانم از کل کتاب اجتماعی پرسید از بچه ها و من مثبت شدم!!!!!
(محض اطلاع خیلی هامون رین)
خوزستان هنوز معلوم نیست حضوریه یا نه. ولی احتمالش کمه حضوریش کنن
کاش ابتدایی بودم