𝒲𝑒𝓁𝓁...
ناتو هستم، ( اسم مشخصی ندارم فعلا، موقت همین بمونه ) سنم چیزی بین ۱۲-۲۰ ساله، قبلا اکانت انیمه داشتم ولی متاسفانه رمز عبورش رو فراموش کردم، حدودا سه سال با اون اکانت داخل تستچی بودم، متولد فصل بهار هستم و شاید باورتون نشه ولی متولد یکی از سه تا ماه داخل این فصل هستم، عجیبه نه؟ بگذریم، میشه گفت تایپم چیزی بین enfp و entp هست، وارد زندگی شخصی نمیشم. احتمالا حوزه فعالیت این اکانت کاملا به انیمه اختصاص داده بشه، اما گاهی ممکنه چیز های دیگه هم بزارم. خب، جنسیت رو هر چیزی دوست داشتید در نظر بگیرید.
علایق : مشخص نیست، تقریبا از هر چیزی خوشم میاد. میتونید در نظر بگیرید علایق شما، علایق منم هستن. تنفرات : همچنان مشخص نیست، از چیزی آن چنان نفرت ندارم، فقط بعضی چیزا ممکنه بعضی وقتا رو مخم برن همین.
احساس میکنم این بیو توسط یه آدم از خود راضی نوشته شده، بیاید تغییرش بدیم. من عاشق هوای بارونی هستم، رعد و برق رو میپرستم و همچنین خدایانی که اونو به وجود میارن، چای یا قهوه میتونه من رو سر حال بیاره، آدم آرومی هستم البته از لحاظ خونسرد بودن. در دنیای واقعی پر جنب و جوشم و خب احتمالا در مجازی هم باشم. به جرئت میگم هیچ چیز نمیتونه گریه منو در بیاره جز پیاز ( و البته اگر یکی با هندوانه نزنه توی سرم ) خب، از کسی ضربه نخوردم در گذشته و احتمالا نخواهم خورد. دوست مجازی ندارم، دنبالش هم نیستم آن چنان ولی تعامل رو دوست دارم. میتونی با من ساعت ها راجب شخصیت مورد علاقه ات صحبت کنی و انتظار داشته باشی که من هم همراهیت کنم، البته اگر بشناسم. حیوانات رو دوست دارم و به سگ ها علاقه خاصی دارم. دیگه اطلاعی راجب شخصیت خودم ندارم، به عقیده من باید خودت رو در مجازی نشون بدی تا شخصیتت رو حدس بزنن، اینطوری به نظر خیلی جالب تر میاد.
دیگر هیچ ایده خاصی ندارم، از عکس لذت ببرید.
نظرات بازدیدکنندگان (0)