هر تایپ سر کلاس چطوریه مربوط به تایپ های شخصیتی هست
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هر تایپ سر کلاس چطوریه مربوط به تایپ های شخصیتی هست
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آیا entp برای شما هنوز اختراع نشده؟
نمیدونم 😅
با اینکه esptام ولی نمراتم خوبن😃✋ولی خو......
منظورت چیه حاجی 😂
ها...................................
خب راستش من نمی دونم کدومم
هر کدومو که نگاه می کنم یه چیزاییش درونم هست و یسریاش نیست….:)
Infp خیلی خق
مال isfjیسریاش درست بود راجبم)خجالتی اصلا نیستمم)😭😂
دوتا کوئیز آخرم پرونده جنایی گذاشتم که خودتون حل کنید، لایکش میکنید؟ 💝
راجب intp کاملا درست بود 👍🏻
آیا بقیه تایپ ها هویجن؟؟؟
به عنوان یک ENFP درست بود😁👍
isfp بدبختتت
ولی دقیقا isfj بودم🤦♀
همین الان تست دادم و شدم infp🤦♀
ولی بازم به نظرم عین isfj ام و infp زیاد بهم نمیخوره(البته فقط تو این پست وگرنه کلا شبیهه)