پارت دوم توییت 💕
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پارت دوم توییت 💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چالش: گنیا
خوبهههه 🛐
بعد کی میاد؟
احتمالا 2027
تو قلعه بی نهایت دو رو از کجا دیدی؟
هنوز نیومده ولی بعضی جاهای مهمش رو ساختن مثل مر.گ میتسوری و اوبانای
و چند تا ادیت هم ازش هست
جواب چالش:سابینتو
راستی ی سوال میتسوری و اوبانای تو کدوم سینمایی مردن؟
(دومی یا سومی)
خوبه 👍🏻😃
سینمایی سوم
عالی و حق بود 😺✅✅
ممنون به خاطر امتیازت😀🤗🤗💐
ممنون 💞
قربونت کاری که نکردم 🌷🌷🌷❤❤❤💖💖💖
اخه نمیشه بین گنیا و سابیتو فرق گذاشت ولی مرگ گنیا خیلی غم انگیز بود . بچممممممممم
اره خییلییی😢😢💔
هعییییی سینمایی دوم...💔😂😭
ج.چ:سابیتوووووو
💔
خوبه 👍🏻
عالییی بوددد💗
اره بزار
مرسیییییی❤
حتما میزارم 😉
سابیتو سابیتوووو
مشتاقم اسپین آف رو ببینم🙃
خوبه 🤝🏻
فعلا پارت ۳ توییت تو بررسیه وقتی منتشر شد اونو میزارم 😙❤
خدایی اسلایس ۳ خیلی خوب بود حق بود🤣
😁😁😃