خب... الان چی باید بنویس_😍 اسمم بهاره، ذوق میکنم وقتی کسی شویی صدام میکنه، تایپم enfp ئه و ۱۴ سالمه. علایقم؟ خب میشه به رنگ قرمز، پسرای کوچیکتر از خودم، مهمونی های تینیجری، استایل های پرنسسی و دخترونه، کارهای گروهی، گربه های تاکسیدو و مشکی، اسکیت، اکیپ های بزرگ، شهرت، گیتار الکتریکی، چیزای شور، گل ارکیده، دوران ویکتوریا، مانهوا(به شدتتتصنمصنصمصنصم😭) خندیدن، کتاب های عاشقانه کلاسیک، آدما، مدرسه، این طرف اون طرف رفتن، آشپزی، آرایش کردن، خرید و درس خونی اشاره کرد. (ذره ای ربط به هم ندارن ولیخب🙏🏻🌹)
چیزایی که ازشون خوشم نمیاد؟ دخترایی که "به طرز رومخی" سعی میکنن مثل پسرا باشن، شیر کاکائو، پاستیل، تنهایی، خوابیدن، چای، لباسای رنگ تیره، نودل، بتمن، اسپایدرمن، نیک(زوتوپیا)، سرد رفتار کردن🤢، کیدراما، کیپاپ، لیلیوم، شهرهای خیلی بزرگ، جیغ، چیزهای ترسناک، گرما، سگ، پسر های مو فرفری😵💫 و تنبل بودن.
درمورد من؟ چیزایی که ازشون خوشم نمیاد، معمولا چیزایی ان که بقیه دوست دارن و همین باعث میشه بدم بیاد. گاهی وقتا میزنه به سرم و ممکنه همه عصبانیتمو سر یکی که خیلی دوسش دارم خالی کنم. دوست دارم آدما رو سرگرم کنم و بخندونم🤡. به بی نمک ترین حرفای کسایی که ازشون خوشم میاد میخندم. از اینکه چیزیو با ذوق به کسی بگم و جواب چیز کوتاهی باشه متنفرم. معمولا همیشه گفتگو رو با مانهوا میخونی، یا پرسیدن علایق شروع میکنم و اگه طرف بگه یادم نیست و پاسخ کوتاهی بده واقعا ناراحت میشم. اگه با کسی دوست شم و اون خیلی آدم کم حرفی باشه، نا امید میشم و دیگه دوستی رو ادامه نمیدم. عاشق آدمایی ام که منو میخندونن و اگه یکی باعث خندم شه، همون لحظه قلبم پودر میشه💘. از وانمود کردن متنفرم. و همینطور رابطه های الکی. یه چیز جالبم درموردم اینه که آدمارو بر اساس اسمشون و وایبی که بهم میدن قضاوت میکنم_🥀.
ضاهرم؟ واقعا چیز خاصی نیستم و شبیه اون دخترهی بچه سال😧 رندومی ام که تو خیابون دیدین. شاید بشه گفت قدم بلنده، موها و چشمام مشکیه و مدل موهام ولف کاته، چاق نیستم و به هیچ عنوان نمیشه گفت لاغرم. استایلم هم معمولا لباسای گرلی و پیرهنای چینچینی و گلگلی ئه😝.
دوستان گلم
یک بار برای همیشه
ایشون ماینه🙏🏻
ایشون مال بنده میباشد و هرکسی نزدیکش شود را کیل می نمایم با تشکر فراوان🙏🏻💖💖💖💖💖💖💖
بخار خودمه🗣
شویی فقط مال خودمه با هیچکس هم شریکش نمیشم .
سلام ماله منه خدافظ
وای ۱۲۳ رو خراب کردم🫠
ای خدا قربونت اشکالی نداره حالا😸
نشی نازم بوث بهتتت راستی خیلی نازنازی خانومیییی من به فداتتتتت
وای وای خوشگل دختر خیلی خوشحال شدم دورت بگردم گودی بوجی🤏🏻
بوث بهت قلبمممممم🙆🏻♀💞💞
رند بودن تعداد لایک ها رو خراب کردم یوهاها
خیلیممنون دمت گرم
بهار هاپوی زشت
پسرهی ناز
واییی چه فرشته اییییییی
فداتبشممم
یه فرشته ی زمینی کشف کردم
خودتو میگیدیکه😉