خیلیامون بدون گوشیمون ممکنه نهایتا تا یکی دوساعت دوام بیاریم.(نه خیر این گوشیه که بدون ما دوام نمیاره) اما اگه قرار باشه یه روز کامل بی گوشی باشیم چیکار کنیم؟ کلی حوصلمون سر میره و زمان خیلی کند میگذره. تو این پست من خودم رو برای یک روز به چالش کشیدم و بدون گوشیم زندگی کردم.از موقعی که بیدار شدم تا خواب شب! (پی نوشت:این ولاگ برای حدود یک ماه قبل هست)
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نظرات بازدیدکنندگان (3)