انجین های گل توی این مدت فکر کنم به همه ثابت شد که بنگ بشکه قرار نبست به حرفمون گوش کنه و هیسونگ رو برگردونه…تازه دستگیریش هم رد شده و تا الان کدوم گروع کیپاپ رو دیدین که یه عضوش بره بعد برگرده به گروه؟ هیچ کسی! چون اگ بره یعنی قرار دادشو فسخ کرده و رفته
طبق چیزایی که گیر اوردم و پرس جو هام الان فن بیس های روسی و چینی میگن که بایکوت رو ادامه ندین چون باعث دیسبند شدن انهایپن و باعث میشه حتی هیسونگ هم از سولوییستی کنار گذاشته بشه و کل انهایپن از هم پاشیده میشه زمانی که هیچ حمایتی نباشه و تا سال دیگه که قراره قرارداد تمدید کنن دیسبندشون میکنن چون حمایت نشدن پس بهتره هرچه زودتر تمومش کنین
میدونم خیلیا رفتین سمت یکی از فن بیس های ایرانی که خیلیییی موافق بایکوت عه در صورتی که من باهاش حرف زدم گفتم بایکوت باعث دیسبند شدن انهایپن میشه و درد جواب گفت: دیسبند شدن انهایپن بهتر از هیسونگ سولو و انهایپن ۶ نفرس!
هدفتونو فراموش کردین؟ هدفتون نابودی انهایپن بود با برگردوندن هیسونگ؟ فقط دارین خراب ترش میکنین همین الان فرصت دارین یا اینقدر ادامه بدین که دیسبند بشن…یا همینجا و همین الان تمومش کنین من نزدیک ۶ ساله کیپاپ رو دنبال میکنم دیدم چیشدع و گروهایی که سر هیچ و پوچ دیسبند شدن و اعتراض فن ها هیییچ فایده ای نداشت چون خودشون خرابش کردن اخرش هم اعتراض میکردن که نههه نباید دیسبند بشن…پس تمومش کنین🙂🙂🙂
ممنون از توجه همتون اگر نظری داشتین در این مورد میتونین توی پی وی بهم بگین
نظرات بازدیدکنندگان (0)