| بیوگرافی کاربر "رامونا" (بنده) ♪
سلام سلام! به پست بیوگرافیم خوش اومدین! ♪ برای آشنا شدن باهام، برو اسلاید بعدی ~
رامونا هستم! از تهران، متولد ۳۰ مرداد ♪ یه دختر هنرستانی ام و رشته ای که میخونم هم فتوگرافیکه ~ کاربر تازه وارد نیستم، یه اکانت دیگه دارم که برای سه سال پیشه، و خودم هم چهار ساله با تستچی آشنام :)
🛐 علایقم: چیزای زیادی دارم که مورد علاقمن، شاید یه پست جداگانه برای هر کدوم درست کنم؛ اما به طور کلی بخوام بگم = عکاسی - کار های هنری - طراحی - انیمه - فیلم و سریال (سریال کمتر) - گیم - وب گردی ـ ما.نهوا - و...
باقی مطالب رو به صورت رندوم فکت میگم، چون نمیتونم جدا جدا نام ببرم: یه مدت عا.شق مارول و دیسی بودم، علاقه ام الان کمتر شده؛ اما همچنان دوستشون دارم. از سوپرهیرو های مورد علاقه ام هم میتونم به بتمن (🛐)، رد هود (🛐)، اسپایدرمن، هاکای، بلک پنتر، مرد مورچه ای و... اشاره کنم. - همهٔ رنگ ها رو دوست دارم و واقعاً نمیتونم رنگ مورد علاقه ای داشته باشم. همه شون قشنگن. - عا.شق کپیباراهام و حیوون مورد علاقمن. - گیم هایی که میزنم اکثراً برای موبایلن، چون سیستم ندارم؛ اما چند تا بازی برای پیسی هم امتحان کردم. - برای گیم Stardew Valley میمیرم و عا.شقشم 🛐
عا.شق چیزای آندرریتدم، از گیم و فیلم گرفته تا سایت های آندرریتد. - بازی های ایندی و پیکسلی و داستانی رو میپرستم 🛐 - ژانر مورد علاقه ام توی فیلم هیجانی/علمی-تخیلی/فانتزی هستن. - یادم رفت بگم، کتاب هم خیلی میخونم، و ژانر مورد علاقه ام توی حوزهٔ کتاب فانتزیه. البته باقی ژانر ها رو هم میخونم و دوست دارم. - به جرئت میتونم بگم که برای انیمه های باراکامون، شیطان کش و کابوی بیباپ می.میرم 🛐 - مترجمم و توی میدوری تیم ما.نهوا ترجمه میکنم. (فکر کنم دیگه کافی باشه... کلی مطالب دیگه هست که باید بگم و احتمالاً اونها رو توی پست های دیگه بگم)
نظرات بازدیدکنندگان (0)