𝙇𝙚𝙩'𝙨 𝙜𝙚𝙩 𝙖𝙘𝙦𝙪𝙖𝙞𝙣𝙩𝙚𝙙
آرزو ۱۴ estj تهران ۶مرداد
آرزوام ولی شما میتونید تیولا،ستاره،آری،آرِز هم صدام کنید متولد ۶ مردادم و طبق طالع بینی روحیه رهبری بالایی دارم همچنین اعتماد بنفسم بالاست تایپ mbtiم در حال گردشه و هم xstj هم xntj اصالتا ترکم ولی دورگهم که یه رگم مال اردبیل و رگم مال جمهوری آذربایجان هست عاشق تکواندوام کمربندم دان۲ و بهمن آزمون دادم و قبول شدم یه جورایی در پرستش باشگاه و استادم هستم🛐 کیکم میپزم دست پختم خوبه و دیگه میتونم اکسسوری هم بسازم و تا الان دوستام هزارتا چیز یادگاری ازم دارن توی دوستیهام دردسر زیاد دارم و معمولا کوتاه مدت هستن البته هرکسی رفته تا الان برگشته از ظاهرمم خب چیز خاصی ندارم قدم ۱۶۳ موهام حالت دار و قهوه ای روشنه مژه هامم بلنده یه چندتا مشکل جسمانی هم دارم که بعضی اوقات برام مشکل درست میکنه اورثینکرم چه جور و معمولا تفکراتم خیلی عمیقه به شدت استاکرم و وقتی از یکی خوشم بیاد تمام اطلاعات زندگیش در میارم سعی میکنم آدم صلح جویی باشم یه وقتایی هم که حقم ضایع بشه خونم به جوش میاد آدم اجتماعی نیستم و خب خجالتیم خیلی زیاد
عاشق خوابم ولی خب سحرخیز هم هستم🤓 تفریحاتی که انجام میدم یا کتاب خوندنه یاموزیک یا پلیاستیشن یا درس یا سریال کتابا برای من یه رویاست طوری که هرداستانی باشه میتونم توش غرق بشم سریال هم اصلا به سمت کیدراما نرید بنده فقط سریال ترکی میبینم☝️ از بین درسا عربی،علوم،زبان،تاریخ رو خیلی دوست دارم و همیشه نمرهم بین اینا بالا بوده بقیه درسامم فقط میخونم که پاس کنم خوراکی مورد علاقه؟خب ببینین من عاشق غذا خوردنم و از بین هزاران خوراکی و غذا و میوه پیتزا،مرغسوخاری،سیبزمینی،لازانیا،کباب،چیپس لیمویی،تخمه،گیلاس،هندونه،گوجهسبز،توتفرنگی،شکلات،دلستر رو انتخاب میکنم بنده عملگرا هستم و وقتی کارام طبق لیست پیش نره دیوونه میشم اگر برنامه ریزی نکنم هم اعصاب و روانم بهم میریزه کل روزم تو ai،پینترست و یوتیوب میگذرونم ولی خب محتوای سالم و glow up میبینم من عاشق استایل زدنم کل پولام برای ساعتفلزی،جورابای رنگی رنگی،عطر و عینک خرج میکنم سرمایهدار خیلی خوبی هستم و با تمام پول هام و پساندازایی که جمع میکنم سکه میخرم😁
من از سرماخوردگی متنفرم ولی بخاطر بیماریم کل شیش ماه دوم سال مریضم از مدرسه و امتحان و حجم استرسی که هرروز همراه خودم حمل میکنم هم متنفرم علاوه بر این دوتا از زمستون،سرما،ریاضی،معلمریاضیمون،قارچ،گوجهفرنگی متنفرم لطفا پیشم از اینا صحبت نکنید بنده از تیلورسویفت،بیلیآیلیش،آنجلیناجولی،لانادلری و آدریانالیما خیلی خوشم میاد دلیلشم نمیدونم عاشق ایرانمم ولی دلیل نمیشه از اسپانیا و سوئیس و برزیل خوشم نیاد من یه پلی لیست خیلی بلند دارم که شامل آهنگ خواننده های قدیمی هست اما خب ویکند فن شدیدم>>> لانادلری و بیلی هم گوش میدن چند تا تیکه کلام دارم از جمله سیسی،مشتی،داداش،عشقی،بوسبهت،نازنازی، اگر اینارو بهتون گفتم بدونید خیلی باهاتون حال کردم اگر این استیکرهارو ازم بگیرید می.میرم 💞💖💘💔🎀🌱🌿✨😎🤣😂🙂😭😑😐🫶👉👈 و همین امیدوارم از آرزو خوشتون بیاد و باهاش دوست بشیدد
بیوی یه فرشتهههه 😭💘
فرشته که شمایی خانومییی😭💞
اولین نظر و برای ارزو خانوم بزاریم.👌🏻💕
ارزو خانم بشدت مهربون ، باهوش ، گوگولی و ماینه کلارا هستنن.💝🛐
اگر بدونی چقدر ذوق کردم واسش😭😭😭😭
کلارا خانوم بهترین دوست و عشق ابدی منه😭💕💞😭✨🎀