بیستوسوماسفندچهارصدوچهار
بعد سالها محو بودن دوباره روی اوردم به تستچی:) ، چقدر که اینجا عوض شده ، احساس غریبگی دارم ، تا جایی که بتونم و در توانم باشه میمونم تستچی و درکنار شماها خاطرات خوشی رو میسازم ، از اونجایی که ی انجین چندآتیشه هستم تصمیم گرفتم که تمام تمرکزم رو بزارم روی فعالیت از انهایپن ، بیشتر سعی و تلاشمو میکنم تا اخبار هایی راجب فعالیت اعضا رو در اختیارتون قرار بدم و هرازگاهی هم پست متفرقه اما راجب انهایپن بزارم براتون ، امیدوارم حمایت کنید 🫠🫂🌸
از اونجایی که اخبار مربوط به هیسونگ خیلی طولانیه ، قصد دارم تو روزهای اینده ی پست جدا براش بسازم و همه چیزو از اول کامل براتون توضیح بدم اما بازهم یکسری خبرهای مربوط به هیسونگ هست که امروز اومده و اون هارو براتون میزارم
پتیشنی که برای برگردوندن هیسونگ به گروه راه انداخته بودن به یک میلیون و هفتصد هزار امضا رسید'این پتیشن خیلی مهمه و هرچه امضا ها بیشتر باشه شانس برگشت هیسونگ هم بیشتره پس اگه توییتر دارید سعی کنید رای بدین'
امروز انهایپن برای اولین بار در استرالیا'زادگاهجیک' در فستیوال ملبورن بدون حضور هیسونگ اجرا داشتند .'اولین عکس شش نفره انهایپن:)💔'
آپدیت توییتر انهایپن ۰۳.۱۴“بالاخره به استرالیا رسیدیم ! ممنونیم انجین ـز , براي اینکه این رویا رو به وجود آوردید.یه لحظه واقعي خیلي خاص رو با عشقتون داشتیم، این واقعا یك هدیه براي هممون بود , ما هیچوقت انرژی باورنکردنیتون تو ملبورن رو فراموش نمیکنیم. “
آپدیت ویورس جونگوون ۰۳.۱۴“🤍“
ترکلیستی که انهایپن امروز در فستیوال اجرا کردند شامل آهنگهای : نایف ، بیگگرلزدونتکرای ، بایتمی ، اوتساید ، گوبیگاورگوهوم ، درانکدیزد ، پارانورمال ، سلیپتایت است کوریو و تقسیم بندی پارت اهنگها عوض شده .
انهایپن ۲۶ام مارس فنکال شش نفره دارند ، فنکال هیسونگ در ۶ آپریل برگزار میشه .
انجینها توی فستیوال فنچنت همیشگی رو خوندن و هیچ تغییری توش ایجاد نکردن و همینطور بنرهایی که روشون عدد هفت است به دست گرفتن تا حمایت خودشون رو از هیسونگ و اعضا نشون بدن
وایرال شده از نیکی در فرودگاه که کت و هودی هیسونگ رو پوشیده'بچممم'
نظرات بازدیدکنندگان (0)