سلام منم ناظر قشنگم مگه فقط یه لوک وجود داره؟؟ 💘
Luke,cardan,𝖻𝖺𝗁𝖺𝗋,𝟤_𝟤𝟢𝟢𝗒𝗌,𝗑𝗇𝗑𝗉
💘: یگانه م، الما کوچولوم، یاسم، لونا دخترم، و لیلی کوچولوی قندعسل نینیم. کل کیپاپ(به معنای واقعی مولتی فن با الما همه ی گروه ها رو سرویس کردی-😝)،اسکیز(لینوو😭😭،انهایپن(جیک خدایا،بوی نکست دور(ته سانیننی💘-)،اندتیم،زیروبیسوان_گیوویننننژژم😩)،بویزپلنت،استارلایت،فنتزی بویز،پراجکت سون،زیکو و کمپانی درجه یکش،بدمینتون،𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉𝗌،𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗂𝗋،و کلا تایلندی ها و کره ای ها و چینی های پسرونه ی عزیز،انیمه های کوتاه(حوصله بلنداشونو ندارم🧿،ویدیو مسیجای یگانه هرچی طولانی تر ذوق بیشتر،دلارام دخترخاله م فداشبرم،حافظ،مولانا و شمس(😭💘🥀)،پاستاهای دخترخاله م،ایمان و ایدین،پینترست و تیک تاکم(نباشه از دست میر-،𝗇𝗈 𝗐𝖺𝗒 𝖻𝖺𝖼𝗄 و 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗅𝖾𝗋 ازین البوم،𝗅𝗎𝖼𝗂𝖿𝖾𝗋 تا ابد و دهر موردعلاقم،هرچیزی که سس داشته باشه،کیدراما هایی که مهرسا عشقم معرفی میکنه،رنگ روغن و بوش،ابرنگ،عدد۴۴۴(دلیلشم بعضیا میدونن،کتابام که اکثرا دارک رومن-،تا قیامت دل من پادشاه پریان میخواد،دیگه نمیدونم
💢: اشخاص d, d, a, a, b, a, s, a, n, f(اوه چقد زیادشد،بادمجون،کلا غذا،حشرات(سکته میکنم)،تاریکی،احسان(کسی که دلارامو ازم دزدیده)،صدای بلند و انفجار(تروماتایز شدم جدیدا🥀،ادمایی که به خواست خودشون دورو و دوقطبی ان،طراحی استاندارد،وقتایی که یگانه به خودش مثل چی فشار میاره،آیچی(عیوعیو)،ادمایی که تو قرن نوزدهم موندن انگار،با عرض پوزش از دنیای ادبیات سعدی،شعر نو(نه قافیه داره نه هیچی بدممیاد خب-،سرمای خیلی زیاد(بچه جنوبوم کوکا 🤙🏻💢)
❔❕: از خودم بخوام بگم خب xnxp ام،وقتی رو مودش باشم تا صبح حرف میزنم،از من بهتره؟مهربون تره؟خوشگلتره؟باشه.صداش از من بهتره؟.. اوه نه نه نه،زشت نیستم فقط دماغم پریده وسط صورتم نمیدونم چرا،قدم کوتاهه بگذریم،تو دوثانیه دوست پیدا میکنم کاملا جدی و رندوم،لجبازم مثل هاپو🐶،واقعا با همه یچیزم با یگانه یه چیزدیگه همه میدونن،زبانم بد نیست دیگه کم کم تمومش مسکنم،زبان اشاره و کره ای و روسی دارم یاد میگیرم+فرانسوی،ادیتم افتضاح بگذریم،ادمی از خاک و درنتیجه با کرم های بسیار زیاد هستم مواظب باشین سرتون خالی نکن-،اگه طرف مقابل مهم باشه میتونم بهترین دوست ممکن بشم براش،دعوا شد روم حساب کنین(😝🤙🏻)،خیلی احساسی ام و زود گریه میکنم،خیلی دروغگوام و عوض-،جلوی من به هم نگاه هم نکنین سیپتون میکن-،با یگانه تومین(سونگمین و مینهو)،سونسون و یو جه ای+سولگی،یونبین(یونجون+سوبین)رو تشکیل میدیم🤙🏻
عسل اگوری پگوری ترین مهربون ترین و دوست داشتنی ترین مامانی تاریخه که میمیرمبراش 😭😭😭😭
مارو از هم جدا کنی؟ کورخوندی داداش، بهاردخترناز منه با هیچکسم شریکش نمیشم 😝
(البته یگانه که روی سر ما جا داره)
بدمینتون
______
وایسا ببینم ...تو بدمینتون دوست داریییییییییییییییی؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭بهارررررررررر خب چرا نگفتی باهم بازی کنیمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
@𝟪𝟨 # Hughes
ما گروه هاییو استن میکنیم که هنوز دبیو نکردن-
______
باشه.
میبینمتون_
@off
عسل اگوری پگوری ترین مهربون ترین و دوست داشتنی ترین مامانی تاریخه که میمیرمبراش 😭😭😭😭
______
بهارک نازنازی خدا نکنهه نینی
@𝟪𝟨 # Hughes
ما گروه هاییو استن میکنیم که هنوز دبیو نکردن-
______
وای اینو راست میگ- 🤣🤣
کل کیپاپ(به معنای واقعی مولتی فن با الما کل کروه هارو سرویس کردی_😝
______
ازتون میشینم امتخان میگیزم باور کن نصفشونو نمیشناسید_
من نهفته هارو استن میکنممنظورتچیه
امتحان کن بخبخ
ما گروه هاییو استن میکنیم که هنوز دبیو نکردن-
یگانه م،الما کوچولوم.یاسم،لونا دخترم، و لیلی کوچولوی قند عیل نینیم.
______
لیلی کیبود دیگهپینطیو😭😭😭😭😭😭
توتوتووووو😭😭😭
انرژیت داشت از وسط پست میخورد تو صورتم
اینجوری بودم که انگار تو تند حرف میزنی منم تند میخوندم🤡🤙
وقتی بعد از کاما فاصله نمیزاره همه چی میچسبه بهم:::
نمیزاری*
بزرگترین شباهت منو بهار؟ جناب آقای سوکککک😭🤏🏻
برم پاک کنم دوباره بزن-
ارهثهقههبه😭😭😭