پست امروز در مورد حضور سونگهون از انهایپن▪︎ه امیدوارم خوشتون بیاد👈🏻👉🏻
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پست امروز در مورد حضور سونگهون از انهایپن▪︎ه امیدوارم خوشتون بیاد👈🏻👉🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببخشید توی آخرین اسلاید منظورم از پست اسلایده اشتباه شده
فرصت😁😂
عالی بوددددد😄💞
اگر هستی بیا بخش گفتگوها
سونگهون>>>😎
جدا همچین پستایی به صدتا پست فان یا چرت و پرت دسته کیپاپ میارزه
حتی منم که فنشون نیستم برام جالب بود
خسته نباشی
مرسی لطف داری ماهرخ
چرت و پرت؟ منظورت چیه؟
خودت اگه میتونی یه پستی چیزی میساختی ببینیم پستای تو چجوریه
البته که بقیه هم چرت و پرتی نیستن
اکثرشون هستن
منظورم همونیه که گفتیم
پست دوستمون از خیلی پستای ایکس ایگرگی برتریت داره
اکانت مشترک با شینیو دارم اکثر پستا رو با هم ساختیم
که خب تابستون نصفشون پری ارای کنکور تموم شده دوباره فعالیت میکنم
نینبدخبفمقصمصح بچممم
(اون نینی تو کاور🤏🫀)
رهعکلتمبمیغنفذپ
بچههههه
چجوری انقد خوشگلهههههه
واییی شوهرمممم😭😭🎀
اخیی من لایوشو بعد از اینکه توی المپیک شرکت کرد دیدمم دقیقا همین لباسا هم تنش بود، داشت میگفت خیلی استرس داشت🥹💔
وایی من به لایو نرسیدمممم😭😭😭
اگه کسی ناظره میشه پست های منو چک کنه لطفا؟ 😭🥺پلییییزززززززز
ناظر نیستم ولی طبق چیزی که شنیدم ناظرها نمیدونن هر پست مال کیه
اوخوداااااااااااااا خوشگل منننننننننن