سلام!✨ من بعد حدود یک ماه برگشتم🙃🌻
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام!✨ من بعد حدود یک ماه برگشتم🙃🌻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرصت کاکتوسی🌵
خسته نباشیی🎀
🥲تصور همش سخت و دردناکه 🖤
🥲🙌
عالی بود
همشون بددد جور حق بودن
آخرین بار ماه پیش بابابزرگم رو دیدم و قرار بود این چند روز که تعطیل بود رو پیشش باشیم ولی شنبه رفت و دیگه ندیدمش
وقتی هم که مامان بزرگم فوت کرد ۵ سالم بود و بهم نگفته بودن چهار روز بعدش تازه بهم گفتن 😞
مامان بزرگم......
با بابام رفتیم پیشش میخواست بره تهران شیمی درمانی (سرطان تخمدان داشت ) حتی باهاش خداحافظی نکردم اون موقع آخرین باری بود که دیدمش 😞😞
اسلاید چهار ........🖤💔
سر اسلاید چهار گریم گرفت
مامانبزرگم قبل اون آخرین بار با مامانم دعوا کرد و رفت طبقه پایین شبو موند منم قبل خوابش براش قرصاشو بردم و بغلش کردم :) نگو از داخل میدونیستم این آخرین باره
منم مامانبزرگم رو از بیمارستان اوردن خونه، تو کما بود ،خودمونم میدونستیم دیگه موندنی نیست( ۶ سال مبارزه با کنسر) اما فکر نمیکردیم عصر همون روز بره...