خوب خوب بریم واسه نقاشی های من
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خوب خوب بریم واسه نقاشی های من
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی پست زیبایی بود
اگر خودت کشیدی که .... پشمامممممم✨🐈⬛🗿
فکر نکنم اولی دومی مال خودش باشه ولی اخریا…
اینا مال خودتن؟
آره خوشگلم
یک چیزی بگم ناراحت نشی احساس میکنم این ها را از یک جایی در آوردی
نه عزیزم خودم کشیدم تو گوشی که یه نقاشی میبینم خوشم میاد و میکشم و دقیقا عین طرح عکس میگیرم
به عکس اولی دومی شک دارم ولی بقیه نه چون فهمیدم
خوب نظر خودته قشنگم و اینکه اگه خوشت نیومد معذرت میخوام
چرا خوشم اومد ولی کمی شک کردم همین ورگرنه از نقاشی های منم خوشگل ترن
و راستی میشه شما هم به پست های من سر بزنین اونجا منم نقاشی هایم هست
ممنون میشم🙌🏻🤗
قربونت برم حتما
خیلی تمیز میکشی و دست خط انگلیسیت خیلی عالیه
خیلی خوب بوددد💖
مرسی ناناصم
عالیییی بودد فرشتهههه
پست اخرم؟
مرسی
حتما🩰
خیلی قشنگهه 💖💖💞
ممنون