5 ماه پیش 5 اسلاید 381 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • اوشینوکو خیلی باحاله ولی آهنگ اوپینیگ دیمن اسلیر یه چیز دیگه‌‌ست👌🏻😄🤤

  • عالی بود(:
    زیبا و غم انگیز (:

  • چیزی من ترجمه آهنگ کاملشو بزارم کانال نماشام مشکلی نداره که؟

    • نبابا مشکلی نداره خوشحال هم میشم پستم بهت کمک کنه🌷

  • صدای ناتوری😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
    عاشقشم بچه...مخصوصا اینکه آهنگاش دارن ترند میشن اصن....
    ولی از کل فصلای اوشی نوکو فقط همین فصل اندینگ قابل قبول داشته بنظرم.
    اوپنینگشم خفن بود خیلی من تیزر اوپنینگشو شنیدم خوشم نیومد و به نظرم به انیمه نمی‌اومد ولی وقتی تو انیمه گوش دادم اصن میخکوب شده بودم سرجام....

    • واقعااا🛐🛐🛐🛐🛐
      من از زمان absolute zero عاشقش شدمم و از اون موقع آهنگاشو گوش میدم...اصلا صدا و همه چیزش😭🛐🛐
      آره، اندینگ فصل اول معمولی بود، اندینگ فصل دوم هم معمولی رو به پایین، این یکی شاهکار در اومد، قابل قبول نه، واقعا شاهکاره این اندینگ🛐
      اوپنینگ رو من اوایل خیلی بدم میومد، کم کم برام جالب شد ولی خب باز به پای اوپنینگای قبلی نمیرسه
      ولی اندینگ رو تو همون تیزر گوش دادم از همون موقع منتظر بودم سرناد پخش بشه، علاوه بر اینکه همون موقع از صداش فهمیدم ناتوریه پرواز کردم😭✨

    • منم همینطور ناتوری خیلی خوبه😭

    • خیلی کراشم هست بچم😭🛐

    • حقیقتش من اصلا به قیافه‌ش توجه نکردم یعنی الان عکسشو نشونم بدی نمی‌شناسم چون اصلا تا حالا دنبال عکس و ایناش نرفتم
      ولی صداشو برام بزاری تو یه ثانیه تشخیص میدم👍🏻

    • اتفاقا چهرشو پخش نکرده و مخفی‌ئه، همیشه صورتش سانسوره و هیچوقت نمیشه دید
      منم دنبالش نرفتم، ویدیوی آهنگاشو میبینم هست، صورتش رو پنهان میکنه ولی همون یکمی که دیده میشهه خیلییی جذابههه

    • چرا نظراتم تایید نمی‌شه آه...

    • نمی‌دونستم utaiteست چه جالب.
      (میشه گفت تقریبا جز سه تا گروه و چند نفر دیگه هیچکسو از utaite ها نمی‌شناسم💔)

    • utaite که میشناسید چیه؟

    • اوهوممم مشخصه، چهرشو مخفی می‌کنه و صداش رو برجسته، ولی اوتیته ها معمولا آماتورن و ناتوری یه اسطوره‌ست👌✨
      Eve هم اوتیته‌ست👈👉✨

    • درواقع میشه گفت ناتوری اوتیته حساب نمیشه، چون اوتیته ها اول با کاور کردن آهنگ دیگران شروع میکنن، ولی ناتوری آهنگش مال خودش بود و درواقع یه خواننده رسمی محسوب میشه

    • آها که اینطور....
      خاکبسرم هیچی اطلاعات ندارم😃

    • آره Eve رو می‌شناسم ترجمه آهنگ Insomniaش تو کانال نماشامه
      از اوتایته ها فقط Eve، Sou، neko96،amatsuki ، مافو و سورارو و دو تا گروه به نام های (آهنگاش شاهکارن تو کانال نماشام چندتا گذاشتم با سرچ پیدا می‌شن)SIXFONIA و Strawberry prince می‌شناسم💔

  • خیلی قشنگ بود🎀
    من بعد از demon slayer رفتم سراغ اوشینوکو ولی بنا بر دلایلی فعلا نمی تونم ببینم😢
    در کل این انیمه هم قشنگ بود💓
    به ویژه پست شما🛐💓

    • مرسیی✨
      واقعا عاشق فکت هایی هستم که از کاراکترای دیمن اسلیر میذاری، محشرن🌷
      آخییی، عیبی نداره امیدوارم زود بتونی ببینی
      ممنونممم🌿

    • خیلی ممنونم از دیدگاهت🎀
      حتما یه روز تا آخر می بینم😗

  • پستت عالی بود🎀🎀
    میشه بری نگاه پست«فصل سوم اوشینوکو»کنی✨
    لطفا پین کن زیاد حمایت نشد🙏🏻💖

  • قشنگ بود خسته نباشی

  • خیلی خوب بود✨🎀

  • @☣𝑺𝑯𝑰𝑮𝑨☣
    درسته اون حال و فضای انتقا‌می رو میرسوند ولی اصلا اوپنینگ رضایت‌بخشی نبودبا اوپنینگ اول و دوم خیلی توقعم بالا رفته بود
    ______
    الحقققق

  • به ابد با نتیجه موافقممم

    • اندینگ رو باید میذاشتن جای اوپنینگ
      و اوپنینگ رو هم توی اندینگ
      و به عنوان اوپنینگ، حتی اون آهنگ بی کوماچی که قسمت اول خوندن خیلی بهتر از اینی که هست می‌شد

    • ارهه
      من اولش فکر کردم اون اوپنینگه، بعدش که فهمیدم نیست کلا ناامید شدم

    • دقیقا منمم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.