5 ماه پیش 6 اسلاید 628 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • یه اوتاکو خوب می‌دونه که با جمله سلام من نزوکو- باید فرار کنه-

  • یه اوتاکو میدونه اگه رو یه کاراکتری کارواش بزنه مرگ اون بنده ی خدا صد در صدیه

  • یه اوتاکو خوب میدونه اگه توی اوپنینگ یه انیمه گل سوسن عنکبوتی قرمز وجود داشته باشه یعنی اون انیمه محشره

  • همه سر اسلاید آخر یاد گوجو و گتو افتادن اما من یاد دازای و اوداساکو افتادم:)

  • یه اوتاکو خوب می‌دونه بعضی مواقع کارکترها انقدر قدرتمند میشن که جز مانگاکا کسی نمیتونه جلوشون رو بگیره و مانگاکا اونا رو آسمانی می‌کنه ( اصلا هم منظورم گوجو نیست )

  • یه اوتاکو می‌دونه که روی هر کی که ک.راش داشته باشه از آخر... عررررررر 😭😭😭
    (یکی مثل بنده حقیر که رو گوجو ک.راش داشتم🙄)

  • یه اوتاکو میدونه که همه چی گل و بلبل نیست... (اصلا اشاره به دیزنی ندارم که هیچ غمی نداره)

  • یه اوتاکو میدونه که همچی موندنی نیست...

  • عااالی بووود😭

  • عالییی بوددد🙃

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.