اینجا قراره بیشتر منو بشناسید!
من سارا ام و نیک نیمم آلبا/Alba هستش☆~ متولد ۱۴ اردیبهشتم، تایپ MBTI ام enfp هست. یه برادر 18 ساله دارم. سه ساله که تکواندو کار میکنم و کمربند مشکی ام. پیانو میزنم. گیتار الکتریک خیلی دوست دارم. عاشق همه رنگ هام ولی خب زرشکی و قهوه ای رنگای مورد علاقمن. از خورشید و وایبش خیلی خوشم میاد. به زبان انگلیسی و ایتالیایی ( و صد درصد فارسی:) میتونم صحبت کنم. رانندگی کارتینگ، فرمول یک و فوتبال ورزش مورد علاقمه و کنار تکواندو انجام میدم. بازیگر تئاترم. فوتبال بازی میکنم و همینطور میبینم. فراری، مرسدس، مکلارن و بارسلونا فنم.
خوره ی کتابم و سبک مورد علاقم، فانتزی، جنایی معماییه. بازی کامپیوتری زیاد میکنم (مثلا کانتر، ماینکرفت، لست آف آس و Stardew valley اگه بشناسین.). از بچگی (۳-۴ سالگی) دیوونه ی نقاشی کردن بودم و کافیه بهم یه کاغذ و مداد بدید:) ~☆ سرگرمی هام: آشپزی، کتاب خوندن، آهنگ گوش کردن، عکاسی، نقاشی کردن، تئاتر بازی کردن، حرف زدن با دیگران، داستان نوشتن، کامپیوتر بازی کردن، شطرنج بازی کردن، ورزش کردن، دوچرخه سواری، پیانو زدن، فوتبال بازی کردن، فیلم و سریال دیدن و... فیلم های مورد علاقم: مجموعه هری پاتر ~ جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها ~ گرگ و میش یا همون توایلایت (Twilight). سریال مورد علاقم: اتفاقات عجیب یا همون Stranger things.
کتاب های مورد علاقم: هری پاتر، مجموعه خدمتکار ( از بانو فریدا مک فادن و تمام کتاب های ایشون)، مجموعه راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب، دسته ی چهارم غذای مورد علاقم: قیمه نثار (حاضرم توی یه برنامه تلویزیونی بازی کنم که منو به مدت چندین ماه یجا بزارن و هر روز قیمه نثار بخورم که عشقمو به این شاهکار ثابت کنم!!:> ) بازیگرای مورد علاقم: لوئیس پارتریج، میلی بابی براون، اما واتسون، اسکارلت جوهنسون، کریستین استوارت
خلاصه که ببخشید اگه طولانی بود، ولی دوست داشتم کامل خودمو بهتون معرفی کنم تا اگه کسی دوست داشت باهام دوست شه(آره جون خودم) بیشتر منو بشناسید!☆~°
بهبه بانو🛐🌷
مایل به فرند.؟