هایون:سلاممم برهمگی!💕👋 خوش اومدید به پست جدید🤝🌷 که خب تعریف نباشه جدی نمیخوام تعریف کنم بنده اصلا کلاس نقاشی نرفتم و نقاشی ها از خودمه و اینا دیگه چی بگم نمیدونم🤡🫴
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چقد ناز نازی بودننننن✨🥹
پین؟
فرصتتتت!
عالیییییی
ممنونمم🎀
آی چقدر گوگولییییننننن🥹🤍🤍
مرسییی🥹🌸
اوخییی چه خوشگلنن🥹✨
فروختمشون و هیچی نگرفتم 😂
چقدر زیبا بوودننن 😭🫶🏻
چشمای شما قشنگ میبینه🌸
مرسیییی 💮