چند تا طنز انیمه ببینیم..
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چند تا طنز انیمه ببینیم..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۴ :دستای من بیشتر زخم داره😌
مایل به فرندددددددد😁😁😁😁😁
😗✨
اوکییی🩷
لوید عررررررر ✨✨✨✨✨
ازششش متنفرمممممممممم😂😂
راستی جواب چالش :: ۱۰۰ از ۱۰۰ اتک ان تایتان قطعا لیوای و ساشا😁😁😁
زیادی از بقیه عقبم می دونم 😁😁😁
شکلک مورد علاقم هم اینه😁😁😁😁
برا همین همش میفرستم😁😁
😂😂👍
من از تانجیرو و دازای و ارن و گوجو و لوید و .... بدم میاددد
خیلی کراش دارم ولی انقدر دارم دیگه به ذهنم نمی یاد😁
عالی و حقققققققق🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
وای گفتی لوید🖤✨
تــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــدتـــــــــ
مـــــــبـــــــارکـــــــــــــ🎀🍓✨
مرسیییییی🥲✨
چ : اتک
خب با نام و یاد خدا من از سوکونا ، لوکاس ، کلوید ، لیوای ، موزان ، آکازا ، گیو ، باکوگو و تودوروکی بدم میاد مخصوصا از ..... اصلا دلم نمیاد بگم ازش بدم میاد🥺
بگو بدت میان واقعی شن .. من از کیلوا و چویا اینقد متنفرم که نمیشه توصبفش کررررد
دلم نمیاد بگم خب🥲
خیلی باحال بود...
منم تازه عضو تستچی شدم..
خوش اومدی
خوش اومدی منم لنگه توم😂
تازه اومد
عاالی بود
عالی بود ☝🏻 اومدنت به تستچی رو هم تبریک میگم کمکی چیزی خواستی هم میتونی به من بگی به عنوان یه اوتاکوی شش ساله که سه ساله تستچیه سنپایت حساب میشم بلاخره
ممنونم ازت رین سان..فرند؟
اره حتما