6 ماه پیش 4 اسلاید 763 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • عالی بوددددددددد💜
    اسم مانگاکا
    ویلن های داستان جذابن پس نمینویسم

  • عالیی بود ببخشید من یه کو چولو دیر دیدم
    من اسم هر آدمی که تو این دنیا آزار برسونه رو مینویسم - با ارض پوزش اسم مانگاکا ها رو مینویسم که شخصیتا رو ک.ی.ل میکنن - و اسم تمام دشمنای ک.ر.ا.ش هامو مینویسم (گوجو هم جزوشونه)😁😁

  • ج چ: اسم دشمنای گوجو رو مینوشتم..سوکونا و ماهیتو و توجی و....

  • عالی بود
    جچ:اون دوتا پیکمی کلاس که هردوتاشونم پا.چه.خوار هستند ملقب به کمد و آناناس(ولی اول دندوناشونو خورد میکردم بعد)

  • واقعا حالا که فکر می کنم آرزوی زیادی نبود که باهم باشن
    هم راه باشن ولی خب
    یکی شون رفت تو راه نور یکی رفت تو راه تاریکی
    بدون خداحافظی

    • وای نه
      هر سری حالت ساتورو یادم میاد دنیا رو سرم خراب میشه
      حسش حس خیلی بدیه

    • وای منم

    • هعی

  • راستی خوشگلا با تمام احترامی که برای همه دارم 🐾کپی ممنوع 🐾
    اگه خواستید مشابهش رو برید بهم بگید

  • ج.چ :اونی که خودم میدونم
    عاااالی بود

  • راستش انقدر زیادن که نمیدونم اسم کدوم رو اول بنویسم...

  • عالیییی
    عااااا خب نمیتونم اسم کسیو بنویسم راستش ترجیح میدم یه دفترچه داشته باشم که اسم هرکسیو توش بنویسم زنده شه....🌚💔

  • سلام عزیزم به تستچی خوش اومدی👋

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.