6 ماه پیش 6 اسلاید 660 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (65)
  • نه بلک پینک همیشه تو قلب من میمونه:(((

  • میگن وایجی میخواد هانترایکس رو بسازه و یکی از عضو ها ایرانی آلمانیه ؟؟

    • واقعا یه رگ ایرانی داره؟

  • چانیا یه سال ازم بزرگتره وای خدا بده شانس🥀
    به قول کامنتا خیلی منو یاد ب پ و بیبی مانستر میندازن مخصوصا بیبی مانستر این وایجی هم عجب دلقکیه بابا ول کن همش میخواد گرل گروپاشو شبیه هم کنه وای
    خسته نباشیییی

  • منم‌ متولد 2010 هستمممم،
    فشار چیه دارم میرقصم😆😔

  • من شنیدم اینا میخوان راه بلک پینک و ادامه بدن
    بلک پینک ۴ نفره میخواد بعد از کامبک دیسبند بشه گروه نکست مانستر هم که ۴ نفره اخه چرااااااا
    وایجی چیکار داری با ما بلینک های بدبخت میکنی اخه دختره ۲ سال ازم بزگتره و بعد الان کاراموزه من اینجا دارم خودمر پرپر میکنم برم کره برای ایدل شدن بعد دختره ای خدا چرا من اینقدر بدبختم واقعا
    ولی من فکر نمیکنم اینا بتونن جای کویین های ما بلک پینک و بگیرن

  • فقط یکسال ازم بزرگترهه

  • خدایا ممنون کاراموز وایجی شیش سال ازم کوچیکتره

  • اگر ماهم کره ای بودیم شاید،،،،،

    • دقیقااااا. هرروز به خودم همینو میگم

    • آره خب واقعا هم همینه اگر دارن تلاش میکنن پس امکانات تلاش کردن رو هم داشتن من یه مستند از کار آموزی دیدم دختره واسه ۱۸۰درجه یزره مربی فشارش داد داشت گریه میکرد (من خودم تو این چیزا مثل ورزش خوب نیستم اما بعضیا خیلی لوسن و بزرگش میکنن)حالا درسته رژیم میگیرن ولی آیدلایی که رژیم یخ گرفتن تعدادشون اونقدر زیاد نبوده اینکه بخوای هر وعده غذایی رو به دو بخش تقسیم کنی و فقط نصفش رو بخوری اونقدر هم سخت نیست

  • چرا حس اینکه دارم نگاه بلک پینک میکنم رو دارم
    (قصد توهین ندارم، منظورم شباهت هاشون هست)

    • ارههه مخصوصا اودیشنشون باید حتما توی گوگل اودیشنشون رو ببینی ولی هیچی مثل بلک‌پینک نمیشه🫠

  • هعیییچرو حس میکنم داره بلک پینک دوم‌ میسازه ؟

    • هیت نمیدم خیلی هم خوشگلن ولی بخدا فاز وایجی رو درک نمیکنم مال مفته انگار کانسپت ب پ 🛐😔

    • اتفاقا وایجی گفته ادامه دهنده ی راه بلک پینکه و برای همین اسم موقتشون رو نکست مانستر گذاشته

    • :(((

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.