راستش خودمم نمیدونم ، همینجوری 🗿 یه چند تا نقاشی. فکر کنم خوبن👍✨
14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
راستش خودمم نمیدونم ، همینجوری 🗿 یه چند تا نقاشی. فکر کنم خوبن👍✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود💘
به پست آخرم سر بزنید بوسبوسیتون میکنم🙏🏻🌷
پین؟
فرصت
هنرمند شدی ما نفهمیدیم؟
ولی خیلی خوبن
اینا هنوز قدیمیاشن ، تازه ها نیمه کارن🤣
هر چند آره تو تابستون شروع کردم ، ولی تو قلم و کاغذ بهتر میکشم🌚
عالیییییی🫂
واوووو چقدر خوب کشیدیی🥹🤍
ممنونم✨ :->
بنظرم باید فندوم تشکیل بشه برات
چون واقعا آرت های دیجیتالیت خیلی خوبهههه🛐🛐🛐
اولین طرفدارت تو فندوم هم خودمم😂😺
ممنونم ، خیلی خوشحال شدم 🫂✨
عالی بود زیبا🌱🌷
ممنون✨
آخی چه اوسی گوجیبوجیای داریخیخثخخثهثههبثعپثنصخخصتیتخصخیننلماعصمصپ😭😭🛐🛐🛐🛐
😂✨ مرسی
واو. خیلییی قشنگ بودن ⭐
میتونم بپرسم با چه برنامه ای آرت دیجیتال میکشی؟ 💓
ابیس پینت
ممنون 🙏
پسندیدم
🫂✨