14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
توییت انیمه ای2~☆(بررسی)
ولاگ روز دوشنبه نجی گورباح در مدرسه☆(بررسی)
ناطرا لطفا منتشر کنید
زیبارو پین؟💓
وان پیس که هنوز تموم نشده نباید لوفی رو میوردی چون آخرش میشه
منظورم این بود که تا الان نشده
خدا کنه تو قسمت های بعد بشه
بچه فامیل به دنیا اومد
همش تقصیر مایکیه
وای بدبختیم
لپ تاب م خراب شد
احتمالا تقصیر مایکی
درد و نفرین نمی تونم انیمه ببینم به گوشی پناه می برم
همش تقصیر مایکیه شک نکن
درسام زیادن، همش تقصیر مایکیه!!!!
منم
واکنش کازوتورا :دیدین درست گفتمممم🤣
دقیقا 🤣
🤣🤣🤣🤣
کمرم درد میکنه حتما تقصیر مایکیه
آره دیگه
من ایده ی پست ندارم.....*همش تقصیر مایکه!*
عاللللللییییی بودددد🙃
ممنون
مگه می شه بلایی سر کسی نازل بشه و تقصیر مایکی نباشه🙃
واقعا