7 ماه پیش 6 اسلاید 755 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • اون تو کلاس که دوستمون رو ازمون گرفته

    • وای دقیقا من پارسال با دو نفر دوست شدم میگیم x و y، x جزو دوستای خیلی صمیمیم بود یعنی همه باهم بودیم و اینا، بعد یکی از دوستای من x و y و باهم آشنا کرد، منم از قبل با y اتفاقا صمیمی بودم، ولییی از وقتی این دوتا باهم دوست شدن خیلی حس میکنم بهم حسودی میکنه وقتی با x میگردم خودشو میندازه وسط یا چشم غره میره بهم حتی سرش باهام دعوا کرد یبار ولی با این حال مشاور اومد بهم گفت اون اومده بهش گفته فکر میکنه بهش حسودی میکنم
      د آخه زنیک-

    • وای اشتباه شد جمله اولم منظورم x بود

  • من امتحانو یاد آوری میکردم یه دوره الان نمیکنم. به همه کمک میکنم مثلا من بیشتر سوالای بچه هارو جواب میدم ولی حس بدی از خودم میگیرم حس میکنم کافی نیستم و بدردبخور ولی منظورم نیستم

  • میدونی چی جالبتره؟ اونایی که اکیپی بقیه رو مسخره میکنن و همه دوست دارن تو اکیپشون باشن، یادمه اواخر ابتدایی هیچ کاری به کسی نداشتم سرم تو کار خودم بود یکی دو نفرم دوست داشتم ولی بخاطر همین اکیپه کل کلاس اذیتم میکردن یوقتاییم اعتماد میکردم بهشون زمین میزدن چون تنها بودم همیشه، آره دیگه انقدر اذیت شدم بعدشم درس خوندم خودم اومدم تیزهوشان همشون اومدن ریختن دوروبرم چون قبول شدم و خیلی حرص خوردم سر این، کلا الانم هنوز همینجوریم با اینکه دوستام بیشترن ناخودآگاه تنهایی رو ترجیح میدم.

    • واقعا تنهایی رو ترجیح میدم ولی بقیه فکر میکنن افسردم

    • به منم میگفتن افسرده یا بی احساس اتفاقا

  • من کلا هیچ کدوم از این کار ها رو نمی‌کنم
    دلقکم،سر امتحان کمک میکنم ،تو تکلیف اینجور چیزا کمک میکنم ،کل پاور ها و پوستر های کلاسو من درست کردم ،امتحان و تکلیف رو هم یاد آوری نمی‌کنم ،درسمم اونقدرا بد نیست
    ولی همه بهم میگن رفتارم بچه گونست منو می‌پیچونن و باهام حرف نمیزنن و هرچی اتفاق میوفته رو سر من میشکنن فرض کن بیست نفر با هم بریزن سرت چون فقط مامانم معلم ریاضی سال بالایی هاست و بهم هیچی نمیگن ولی نمیدونن که من به خاطر همه چیز من بیشتر از همه دعوا میشم فقط هم با سال بلایی ها اوکی ام

  • قشنگگگگگ✨🔥

  • فقط کوروش تو عکس نتیجه 🤣

  • عکس نتیجه🤣🙏

  • وای عالی بود افریننننن💗💗💗💗😭😭😭😭

  • عالیییی 😻💕

  • صبا core:

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.