خب خب، اول از همه بگم که ندیدم کسی همچین پستی بسازه، ولی اگه بود بگه، حذف میکنم Let's go三三ᕕ(ᐛ)ᕗ
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب، اول از همه بگم که ندیدم کسی همچین پستی بسازه، ولی اگه بود بگه، حذف میکنم Let's go三三ᕕ(ᐛ)ᕗ
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من داداشمو به کسی نمیدم مال خودمه
😂😂😂
هرکی هر خواهر بردادری داره برام بپیچه میبرم
با کدوم پست بفرستم؟
با همون پست ملی
ناظر پستمو منتشر کننن
باشههههه
عالیی
مشتری نیست لامصب گرونیه
😂😂
هرچی میخواین بدین من
من یکی از خواهر هام و یکی از برادرام فوت کردن
ولی بازم هیچی جا اونا رو پر نمی کنه
الهی عزیزم 🥲
خواهر 9 ساله میخوای میدونم
یه داداش ۲ و نیم ساله فقط ببرینش یه ابم روش
قوربون دستت بپیچ برام میبرم
🤣تحویل شما
من تک فرزندم ابجیمم فوت کرده😭
قدرشونو بدنید
اینو پین کن😔
یه داداش ۲۱ ساله ببرید
پول هم روش
اشانتیون هم شما شب مهمون خونه ما قیمه
گفته باشم سیب زمینی سرخ کرده های قیمه مال منه ها
داداشاتون مال مننننننننننننننننننننننننننننن
چه کوچیک چه بزرگ فرقی نداره خواهر کوچیکتراتونم بدین بهم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭